Jump to content

Bygge kosebørse "BR" 22lr


Pistolmannen

Recommended Posts

Har en innvilget søknad på 22 rifle (ikke halvauto) myntet til trening.

På hytta har jeg laget meg en 70 m bane der jeg sitter på verandaen med sandsekker på bordet å prøver å lage minst mulig hull i skiva med flest mulige skudd. Men Zastava saken jeg har er mest egnet til jakt så derfor vil jeg ha en sak kun ment for dette formålet.

Det jeg ønsker er ei børse med meget god presisjon, magasin, tykk pipe, 11mm spor eller lignende til kikkert,

Planen er å tilpasse eventuelt bygge ny stokk dersom den ikke er brukanes. montere en god demper. så er det selvfølgelig ønskelig med mest mulig rifle for minst mulig penger.

Er rekrutt rifla noe å satse på? Den er vel litt i korteste laget for en voksen kar på 185cm??

Har ikke lyst til å bruke mer enn 5000 på innkjøp av rifle helst mye mindre.

noen som har noen gode forslag til hva jeg kan se etter eller om noen har noe ligganes.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har gått noen runder med meg selv og funnet ut at jeg ikke trenger magasin. Har lett mye rundt om kring etter passende prosjekt å falt pladask for en meget pent holt Remington 40-X 22lr

Våpenet har en nydelig stokk i motsetning til andre miniatyr geværer. Skal få lagt ut bilde.

Noen som har kjennskap til våpenet? Ser det er masse stæsj å få kjøpt over dammen til denne.

Trenger info da denne er helt ukjent for meg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...