Jump to content

Buejeger klubb i kristiansand?


Litago

Recommended Posts

ikke for meg :) tar ca 30-40min for meg og komme meg til bussen jeg skal ta til byen

og det tar lengere tid enn 5 min og gå fra buss plass til hallen etterpå

vil bruke ca 1t en vei og i dette snø kaoset så gidder jeg rett og slett ikke

og dra bue utstyre rundt

Link to comment
Share on other sites

Det er busstilbudet i Kristiansand i et nøtteskall.. Går nesten bare busser i rushtida. Jeg bor mye nærmere holdeplassen enn Litago og bruker 20-22min. På kvelden går det en buss i timen. Og det går fort vekk 12-15min fra holdeplassen i byen og til Odderøyhallen, og fremdeles 1 buss i timen.

Det er et langtidsprosjekt.

Da jeg bodde i Vågsbygd tok jeg ofte bussen til bueskytinga, og med 5-10m inn til bussen og en buss i halvtimen funka det OK.

 

K

Link to comment
Share on other sites

Det er busstilbudet i Kristiansand i et nøtteskall.. Går nesten bare busser i rushtida. Jeg bor mye nærmere holdeplassen enn Litago og bruker 20-22min. På kvelden går det en buss i timen. Og det går fort vekk 12-15min fra holdeplassen i byen og til Odderøyhallen, og fremdeles 1 buss i timen.

Det er et langtidsprosjekt.

Da jeg bodde i Vågsbygd tok jeg ofte bussen til bueskytinga, og med 5-10m inn til bussen og en buss i halvtimen funka det OK.

 

K

enig med det i dette Busstilbudet er ikke akkurat det sterkeste her ute

det er jo tilog med et tema for lokal politiken her i kristiansand at flekkerøys busstilbud er elendig

Link to comment
Share on other sites

jeg bor lengst innerst i flekkerøy :) helt i den ene enden :roll:

så kansje ikke så merkelig ville det vært fint og kunne sitte på med noen :D

Akkurat, ja. Da skjønner jeg problemet. Er nok fortere å ta sjekta til byen enn å ta bussen. Lenge siden jeg skjøt i Kr.Sand, M67 er nok mer oppdatert enn meg. Imidlertid vil en tur innom klubben kanskje gi deg nye bekjentskaper mht. felles transport, så du vil nok kanskje tjene på å ta bryet med å komme deg inn på treningen likevel. Veldig, veldig mange trivelige folk der inne.

T :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...