Jump to content

Leirduesti Karmøy


682 Gold

Recommended Posts

Her trengs ikkje noen erfaring i de hele de blir forklart på hver post hvordan de skal skytes, og de er lagt opp sånn at alle kan treffe. Skal se om eg kan finne ett forståelig kart og legge inn her.....

 

Takker for svar, skal se om jeg ikke kommer meg oppover på søndag så sant jeg har et kart å gå etter. :)

 

Et siste spørsmål: Er det mulig for to stykker å dele en hagle? Har en kamerat som ønsker å være med, men han har ikke jegerprøve og eget våpen enda.

Link to comment
Share on other sites

Her er resultatene for helgas leirduesti http://www.kjfnf.no/38/LesNyhet.aspx

 

Tja om stien var lett ..... Var da ingen som hadde fullt hus sjøl om kremen av Rogalands skyttere var her så.... :mrgreen:

Joda sikkert litt lett men de er da meningen og de er da og treffe som er kjekt. Dessuten hadde vi tildels strålende vær og vindstille :shock: de er jo skjelden hos oss.

Flott stevne masse kjekke folk (sjøl om vi savna noen Hordaleninger :wink: ) og bra skyting, kan ikkje ønske mer. :D

Link to comment
Share on other sites

Om stien var " enkel" ........ Ja den var ikke av de vanskeligste stier som er oppsatt. Men det var også litt av meningen for å gi en god treffprosent til jegeren og ikke bare konkurranse skytteren. De beste skytterene vinner som regel alikevel . Skyteavstander var mellom 10 til 35 meter. De fleste duene var synlige lenge før de kom på skyteavstand, Men været var bra og det var mange gode skyttere på stevnet. Håper og tror de fleste hadde en fin dag på Karmøy på Søndag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...