Jump to content

Hjemmelading er morro!


mondy

Recommended Posts

Idag har jeg skutt min første batch med hjemmerullings. De gikk knakende godt! Ladet såvidt over minimum for å være sikker, og sjekket trykktegn og lignende etter ladebokens paragrafer, alles in ordnung! Dette var gøy! Hjemmelading er som en bonushobby i hobbyen, nesten gøyere å lade enn å skyte jo. Utrolig artig følelse å stå med en skinnende blank messingsmell i hånda etter den kommer ut av pressa, for senere å putte den i rifla og smelle den avgårde.

Link to comment
Share on other sites

Kjenner den følelsen.

Jeg skøyt opp med hjemmeladet amming for første gang i år med alle titlene mine. Det var også en deilig følelse.

Hva lader du?

selv er jeg blitt helt hekta. Koser meg virkelig med ladingen. Det gjorde jeg ikke første gangen, og langt mindre når de skulle skytes. Det var stor skepsis knyttet til første skuddet. Det hele virket rett og slett altfor lett.

 

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Du er nå blitt hekta, av noe som er en slags lade sykdom.. og du kommer ALDRI til og bli "frisk"..

Du kommer til og bli drittlei av og lade, men du bare MÅ gjøre det.

 

Men det er moro som du selv sier de første 2 åra.. så skjønner du at du er "avhengig"

Men lykke til..

resultatet av dette er MANG fine dager på skytebanen det er de positive stundene av "sykdommen".

 

 

Tar vel litt hardt i nå, men tro allikevel jeg ikke er langt unna sannheten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...