Jump to content

Hogan Rimfire - erfaringer?


Del

Recommended Posts

Hei,

ser at Jaktdepotoet har denne salongdemperen, og jeg tror det er denne det er snakk om i deres komplette salongpakker. Er det noen som har prøvd denne, og som har noen erfaringer å dele? Er den som Jaktdepotet påstår, den mest dempende demperen på markedet, bedre enn A-Tec CMM 4 Rimfire osv.?

 

På forhånd takk for svar!

Link to comment
Share on other sites

Hei,

jeg har denne demperen på min salongsrifle som også er kjøpt fra jaktdepotet. Nå har jeg ikke erfaring med salongdempere overhodet men er mer enn fornøyd Hogan. Jeg skyter bare med sub ammo og det er ikke nesten ikke lyd da jeg skyter. Et eksempel er da jeg skøyt en skjære mens det blåste litt og en kamerat sto 10 meter bak og lurte på om jeg skulle skyte snart. :D

 

Jeg bruker rifla til mengdetrening og kråkefugl og demperen duger i massevis.

 

Om den er den mest dempende på markedet har jeg ingen formening om, men jeg tror ikke du bli misfornøyd!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg endte opp med A-tec CMM 4, og er veldig fornøyd. Helt sikkert ikke mye bedre enn alle andre (tviler på at det er helt stor forskjell mellom frontmonterte dempere til salong, mtp. lyd), men den er billig, lett og jeg hører tennstemplet med subsonic. Ønsker ikke noe mer :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...