Jump to content

Bergen jakt og fritid


elgvalpen

Recommended Posts

Vet ikke om dette er rett emne å legge dette innlegget i, men jeg prøver. Er det noen her som har handlet postordre fra Bergen jakt og fritid? Jeg kjøpte nylig er DIE sett derfra, og prisen ble noe høyere enn det som kom frem både i nettbutikken og på min kvittering som fulgte med pakka... Ble MEGET overrasket (ikke positivt) da jeg hentet sendingen. Har sendt dem 2-3 epost, men ikke fått svar. Er det flere som har handlet der og kan dele sin opplevelse av butikken?

Link to comment
Share on other sites

Varen jeg kjøpte var helt OK, og pakken kom fort frem, ikke noe å klage på der. Men prisen var altså en annen enn det som kom frem av både nettside, kvitteringsutskrift fra nett og håndskrevet kvittering i pakken (oppkrav). Porto var iberegnet prisen som ble regnet ut, så hvis det er den som kostet ekstra burde de jo ha opplyst om det.

Link to comment
Share on other sites

Du får ringe, jeg tror ikke han er så flink med eposter (selv om nettsidene har fått et bra løft i det siste). Forøvrig ville jeg bedt om en detaljert kvittering, den mannen er ekspert på å skrive sluttsummen på alt du handler som eneste post på kvitteringen, og merker det med 'Diverse'. En kan spørre seg om hvorfor, men det er ikke vårt problem. Vårt problem er derimot dersom noe skulle gå galt, og du har en kvittering uten spesifiserte varer på...

 

Jeg har selv handlet en del varer hos han, og han selger ting mye billigere på nett. Eksempel: Han hadde RCBS sitt komplette sett til salgs for 3150kr i butikken, og 2850kr på nett. Så jeg tok turen ned og sa jeg ville ha det, og da ba han om 3150kr. "Tuller du? Så hvis jeg stikker hjem og sender deg en epost, så sparer jeg 300kr?". "Ja, det stemmer", svarte han da. Så ble det litt himling med øynene og oppgitte blikk fra min side, før jeg fikk "Ok, du skal få det for 2850kr". Velvel. Den lille anekdoten hørte vel ikke hjemme her, men måtte bare ;-)

Link to comment
Share on other sites

Har hatt ymse erfaringer med Bergen Jakt og Fritid, men har ennå til gode å handle over nettet hos de :D. Du må bare purre på og ringe til de dersom de ikke besvarer mailen din. Min erfaringer ifht kontakt via mail er at av og til svarer de kjapt på mail, andre ganger sent og atter andre ganger ikke i det hele tatt :roll:. Sistnevnte er utrolig kjipt for oss som kunder. Du må bare stå på og få en forklaring på differansen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ring han hver dag, det er ikke like enkelt å huske alt fra dag til dag. Ja, av og til er det problematisk å huske noe fra morgen til kveld, så du kan ringe et par ganger hver dag.

 

Det har vært nødvendig for meg tidligere, jeg skammer meg ikke over å ringe til en kremmer som er sent ute, iallefall ikke til en som er notorisk sent ute sånt som han.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er den sjappa som ligger nede ved vannet i bææægen sentrum. Så hehe.. kjøpte en 1/2kg med krutt til hagla. Kruttet jeg fikk viste seg å være fra NITTENSYTTISYV

Tennhettene jeg fikk, var noe gammelt rask som ikke passer i dagens hylser. (kjøpt inn for å leke meg med haglelading for første gang).

 

Skuffelsen var stor når jeg fikk en ¨Ekspert* til å kikke på varen..

Han lo godt, og sa at denne har jeg ikke sett på leeeeeeeeeeeeenge, han startet med lading i 1979

Fyren i butikken virket iallefall grei, kanskje jeg bare var LITT uheldig, og han en smule omtåket!?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...