Jump to content

Program i python til trening


Lindy

Recommended Posts

Eg har prøvd å lage eit lite program i python. Eg har lite erfaring med programmering, men det fungerer greit på linux maskin. FÅr det ikkje til å fungere godt nok i windows enno. Link til programmet er

 

http://www.4shared.com/folder/Nms2pIoI/_online.html" target="_blank

 

Prøv det gjerne og endre /gje tilbakemelding så eg kan gjere det betre (når eg får tid). Eg veit at tidsintervalla ikkje er perfekt, men greie nok.

Link to comment
Share on other sites

Takker for tilbakemeldling. Eg har prøvd å køyre den på min win 7med python installert, men den henger dessverre. Jobber litt med det. I tillegg skal det i teorien gå an å konvertere til .exe filer via diverse program men eg har heller fått hengen på det. Fekk eit råd om å reprogrammere det i java. men synest førebels det var vanskeleg å forstå (spesielt lyddelen). SÅ , eg jobbar vidare.

 

8)

Link to comment
Share on other sites

Kjører nesten helt fint på opensuse/kde/alsa hos meg, men jeg får ikke noe lyd, selv etter å ha installert både pyalsa og pyalsaaudio. Merk at tkinter og pygame kreves for å starte programmet.

 

Med mindre du har veldig lyst til lære java, så hold deg til python. GUI i java er ikke morsomt.

 

Kan du enten putte alle filene i en zip fil eller finne et annet sted å legge ut filene? Det var litt masete å leste dem ned enkeltvis.

Link to comment
Share on other sites

Finnes det ingen treningsprogram til standard pistol for windows.. ?

 

350 rem mag. Er det mulig å bruke MLShooter til å trene med?

Har lastet det ned, men får ikke fram noen klokke.

 

Programmet til Lindy ser jo helt genialt ut, men får det ikke opp.. :trist:

Link to comment
Share on other sites

Takker for tilbakemelding. Takke for zip- burde tenkt på det sjølv. Er Visual Basic ? ein køyrbar veg, i så tilfelle skal eg sjå litt på VB framover. Tanken er vel også å lage eit val for felt, og trening av duell med gjentekne serier på 3 og 7 sek ikkje berre 5 stk, slik at ein kan trene løft. Vi får vel kalle det noko anna enn standardpistol etterkvart ?

 

:-)

Link to comment
Share on other sites

Med mindre du har veldig lyst til lære java, så hold deg til python. GUI i java er ikke morsomt.

 

GUI Kode er aldri morsomt uansett, men Java er da like greit som Python. Har levert noen tusen linjer, kanskje titalls tusen av begge deler til bl.a XBMC. ;)

Java kjører overalt nesten uansett, så er jo store fordeler der mot div scriptspråk. Problemet med Python, Perl osv er at når man deployer på nytt OS, fungerer det gjerne ikke likt som det gjorde da du skrev det. I Java er det svært, svært få, om noen, ting som forandrer seg ved nytt OS.

 

Java for the win! :D

Link to comment
Share on other sites

Har prøvd litt på Java, men det verka litt for vanskeleg. Spesielt med lyden kom eg til kort. Men det verka som det sikraste, så eg kan få alle til å køyre programmet uavhengig av os. Det ser ut som eg må over frå noko anna enn python likevel, så får vel bruke java istandefor VB. Sjølv likar eg no pepsi max best, og ikkje kaffe :-)

Link to comment
Share on other sites

Med mindre du har veldig lyst til lære java, så hold deg til python. GUI i java er ikke morsomt.

 

GUI Kode er aldri morsomt uansett, men Java er da like greit som Python. Har levert noen tusen linjer, kanskje titalls tusen av begge deler til bl.a XBMC. ;)

Java kjører overalt nesten uansett, så er jo store fordeler der mot div scriptspråk. Problemet med Python, Perl osv er at når man deployer på nytt OS, fungerer det gjerne ikke likt som det gjorde da du skrev det. I Java er det svært, svært få, om noen, ting som forandrer seg ved nytt OS.

 

Har mye pent å si om Java jeg, jeg lever tross alt av det - og *liker* det :overrasket: . Men jeg holder meg på bakrommet og det nærmeste jeg kommer GUI er html + css en sjelden gang. Det lille jeg har sett av GUI Python kode var ganske greit, men det var også enkle ting. Jeg heller onde minner om lag på lag med JPanels for å få ting til å se noenlunde brukbart ut i Java. Det er lenge siden, det kan jo hende verden har kommet (litt) videre.

 

Java for the win! :D

+1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...