Jump to content

Kruttmål til Dillon 550


Vestlandsfanden

Recommended Posts

Eg lurte på om det finst nokon som har noko erfaring med kruttmålet som brukast til Dillon 550. Eg har registrert at det er fleire som har sagt at kruttmålet til dillon blir for grovt og unøyaktig. Er det slik at det blir anbefalt å kontrollvege alle patronene ein ladar med ein Dillon? Eg håper det er nokre ''guruar'' her som kan forsikre meg om at Dillon er BRA :wink:

Link to comment
Share on other sites

jeg hadde dillon 550 presse med tilhørende kruttmål, men jeg gikk over til hornady sitt på mål og satte det på dillon pressa, var både lettere å justere og fikk jevnere kruttvekter. Nå skal det sies at mitt dillon mål ikke var tunet på noen som helst måte, og gjorde ikke de store testene med disse målene, hornady målet gav mer god følelse og det var mer enn god nok grund for min del.

Link to comment
Share on other sites

Er stor forskjell på hvilke krutt du bruker, grove stavkrutt er vanskelige å få til å funke bra uansett kruttmål, og Dillon sine er i så måte lik de fleste andre. Det kan tunes en del, men f.eks MRP har jeg aldr fått til å måle jevnt nok. Lada akkurat en stor lott .223, og kontrollveide ca 100 patroner ila serien på 3000. Maks Målet var innstilt på 26,7 grs, og maks avvik målt var +0,1 -0,2 med N140.

 

N150 er litt mere ujevnt, N160 funker greit i magnumkruttmålet men ikke all verdens i standard.

 

Annbefaler en tur innom dillon-forumet på www.brianenos.com der er mange gode tips både til kruttmålene og dillon generelt.

 

Dagfinn

Link to comment
Share on other sites

Eg har lada 30-06, med dillon 550, gjekk over til magnum kruttsleide, då den vanlege kruttsleida gjekk berre til max 53 grs med N150.

ladar no - med +/- 0,5 grs, og er fornøygd,

eitt tips kan vere å finpusse/slipe kruttsleida, då eg ser at dei har litt kantar etter støypeformene då sleidane var støypte på fabrikk, burde då bli jevnare ladningar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...