Jump to content

Et par små jagt film


Olsen71

Recommended Posts

Sletter da straks alle film, det der åbenbart er nogle der mener det kan skade buejagten i Norge :trist:

 

Mener nu ikke dem der kritisere mine film har meget begreb om jagt, men sådan er det bare......

 

Og uha hvor den buk så stresset ud efter den var ramt af en pil, det var meget værre end med en riffel kugle :roll:

 

Men held og lykke med jeres buejagt

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

For deg som bur i Danmark er det sikkert ingenting som er galt med å skyte etter fykende fugl med bue, og for å ikkje nevne den ''raske'' døden til bukken!!! Eg meinar berre at det er unødvendig å fôre motstandarane med slike filmer, for det hjelper nok ikkje på for å få lovlig buejakt i Noreg! Filmer der dyra detter rett ned og blir liggende er bra.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

@Olsen71

 

Legg dem ut igjen, jeg vil gjerne se dem.

 

Til resten av dere; Buejakt er lov i Danmark og hvis noen trenger filmer til antibuejakt propaganda er det nok å ta av fra youtube.

Vil dere diskutere moralen ved buejakt, haglejakt eller dansker bør dere finne egne tråder eller lage nye.

 

 

-L-

Link to comment
Share on other sites

Sletter da straks alle film, det der åbenbart er nogle der mener det kan skade buejagten i Norge :trist:

 

Mener nu ikke dem der kritisere mine film har meget begreb om jagt, men sådan er det bare......

 

Og uha hvor den buk så stresset ud efter den var ramt af en pil, det var meget værre end med en riffel kugle :roll:

 

Men held og lykke med jeres buejagt

 

Hei Olsen 71.

Jeg hadde gleden av å se dine filmsnutter før du slettet dem. Det filmtekniske var så som så, men jeg levde meg med letthet inn i jaktopplevelsene dine og kunne på et vis føle dine hjerteslag i jaktsituasjonene. Jeg kjente meg selv i de intense øyeblikksbildene som du delte med oss. Jeg så igrunnen ingen grunn til å kritisere verken det jaktmessige eller det etiske i å legge ut filmene.

 

Ser frem til flere jaktfilmer fra deg og gleder meg oppriktig over dine jaktopplevelser.

 

Beste hilsener

T :)

Link to comment
Share on other sites

Mens ein haglesverm er, tja 70-100 cm.

Så det er vanskeligere å treffe ja - men risikoen for skadeskyting er neppe større. Så hva er problemet, for andre enn jegeren, som ikke får fylt fryseren?

Seriøst, det er trolig minst like humant, ± skadeskytingspotensialet, som trolig er nokså likt. Om noen er villig til å trene idiotisk mye for å kunne skyte fugl i flukt med bue, hvorfor skulle de ikke få lov til det?

 

K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...