Jump to content

folkets mening browning maxus vs winchester sx3


knutmstien

Recommended Posts

hei godt folk:)

 

som overskriften sier!

jeg står ovenfor ett valg mellom disseto kandidatene,prisforskjellen er irelevant da jeg bytter inn en blaserdrilling.

den aktuelle maxuse'n er carbon sporting utgaven å whinchesten er flairgun utgaven.

har holdt i beggeto i dag å begge er etter min smak direkte deilige men for vær j gang jeg kaster de opp å sikter blir jeg mer å mer usikker på hva jeg burde gå for,begge passer meg godt føler jeg :roll: likte sx3 med 76 løp,å maxuens karbon finishen var både stilig god å holde i å i bunn å grunden spennende å tøft;)

så må nesten ta en skikkelig spørreundersøkelse å høre va gutta boys på kammeret sier å mener?

svar blir satt stor prispå med stor takk:)

 

mvh knut på stien

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ikke for og rakke ned men har ikke maxus og sx3en masse veksle problemer, er jo masse på forumet som klager på dette, har selv skutt med maxusen og den klarte ikke og ladde leirdue ammo, kun tunge bly 76 jakt patroner. blir dyrt trene med jakt ammo i lengda.

 

i tillegg ser bagge haglen ut som halv farbrikat med tanke på metallet, flott plastikk da:)

 

med ser patrick flannigan for sx3en til og funke så det har vel potensiale:)

 

noen som vet om det finnes noe for og justere gassen på disse? har en onkel med en maxus bakerst i skapet, hadde vert morro å få den til og skyte halv auto for børsje er god og holde i værtfall:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...