Jump to content

kombikammer.. LØST...


Husqvarna 1900

Recommended Posts

Beklagelig at enkelte synes noen prosesser her inne går tregt. Jeg håper på en viss forståelse for dette i en oppstartsperiode, og det er alldeles ikke et uttrykk for at forslaget er nedstemt eller nedprioritert! Forslaget er behørig notert, og vi kommer tilbake til det, OK?

 

Ha en fin kveld, alle sammen. :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe.

Kombi'n er for meg ei hagle med ei integrert riflepipe på, så for meg er kombi'n ei hagle.

For de som bruker et kombinasjonsvåpen på toppjakt med rifleløpet som førstevalg, og slenger av et skudd med hagleløpet i det fugger'n svinger over hode på dem, ser kanskje litt anderledes på det?

 

Joda, det jobbes med saken. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

I følge Bamrud er en kombibørse en hagle med "integrert riflepipe på".

Riktignok modererer han seg i neste setning og åpner for at en kombi kanskje heller er en rifle med integrert haglepipe.

 

Poenget er iallfall at Valmet kombien min vanskelig kan settes i bås med hagler og rifler. En kombi er en kombi er en kombi, og bør bo på rom sammen med en drilling, ikke en hagle eller en rifle. Ellers blir det bare en skummel sedelighetssak ut av det.

 

Jeg har i tillegg en Valmet med dobbelt rifleløp, og denne må vel uten tvil kunne klassifiseres som en rifle. Og hvis jeg skal tvinge den til å skifte kjønn og legning ettersom hva slags løp jeg klikker på, vil den ende opp som schizofren innen kort tid.

 

God jul! :idea:

 

gunders

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...