Jump to content

Problem med Star Baikal


MacGyver

Recommended Posts

Alle bare klager på haglen du har kjøpt, men sannheten er at den er robust. Det er et våpen som ligger i en prisklasse som ingen andre klarer å matche, å da er ikke finichen akkurat det beste. Men har da skutt med star i mange år, aldrig om den har svikta. Ganske sikker på at det kan være en liten bagatell som er problemet med denne. Kan være at det trenges en liten polering på noe av mekanismen for at den skal funke, men slik er nå engang disse. Å det går garantert å plukke den fra hverandre også. Ikke så veldig avansert inventar i disse. Når du først får den til å funke, så har du en "bruks" hagle....ikke noe du setter på veggen over peisen :(

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte samme modell Baikal i sommer, og den var ganske hard de første 500 skuddene med min også (kilte seg første gangen jeg hadde den med på banen, men kom seg da den fikk kjølt seg ned litt). Olje og litt tålmodighet løser mye.. Om det ikke skulle hjelpe, ta den med tilbake og få de til å se på den, eventuelt bytte den. :-)

Link to comment
Share on other sites

Har vært ute for to rifler nå i seinere tid på banen som har kommet rett fra butikk, og som har ligget så i stokken at de ikke går vært til og skyte med. Begge har levert tilbake riflene og fått nye som går som de skal. Begge er syntet så det må jeg si at jeg ikke liker. Ei remington og ei marlin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...