Jump to content

Magasin til Walther GSP


Vestlandsfanden

Recommended Posts

Ikke for å være ekkel, men med tanke på hva den pistolen er ment for... hvorfor må du da ha mer enn 6 skudd i magasinet?

 

 

 

sant nok, men er veldig kjekt med 8 skuddsmagasinet da sluttstykket står bake ved tomt magasin etter skyting :)

 

Huh? det har jeg savnet.. det skjer ikke med verken 6 eller 8 skuddsmagasinet mitt :cry:

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å være ekkel, men med tanke på hva den pistolen er ment for... hvorfor må du da ha mer enn 6 skudd i magasinet?

 

Det er berre slik at når eg er på skytebana og skal ''leike meg'' (brukar å kaste ut leirduer som eg skyt på), så skulle eg hatt fleire skot. Det blir berre så stusseleg med 6 skot....

 

Edit: trykkleif

Link to comment
Share on other sites

Huh? det har jeg savnet.. det skjer ikke med verken 6 eller 8 skuddsmagasinet mitt :cry:

 

Den knappen på magasinet du bruker til å trekke ned tilbringeren, kan du få kjøpt en større / tykkere utgave av og da blir sluttstykket stående i bakre stilling :D

 

 

Beklager avsporingen :oops:

Link to comment
Share on other sites

Huh? det har jeg savnet.. det skjer ikke med verken 6 eller 8 skuddsmagasinet mitt :cry:

 

Den knappen på magasinet du bruker til å trekke ned tilbringeren, kan du få kjøpt en større / tykkere utgave av og da blir sluttstykket stående i bakre stilling :D

 

 

Beklager avsporingen :oops:

 

:overrasket: Kvar får eg tak i slikt??? vilhavilhavilhanoooooooooooooooooo!! :D

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Her finner du 10 skudd magasin: http://www.triebel.de/suche2.php3?artikelnr=255966" target="_blank

Har den og den funker veldig bra. Bare pass på at alle skudd er helt bak i magasin, ellers kan det kile seg.

 

Kansje du kan og montere de knapper sånn at sluttstykke henger bak etter siste skudd, men det har jeg ikke prøvd. Bare send en epost, sjølv om de skriver at de ikke sender til utlandet så sender de når du spørr. Har kjøpt GSPen min via egun, det var helt greit.

 

Hilsen, Wolfgang

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å være ekkel, men med tanke på hva den pistolen er ment for... hvorfor må du da ha mer enn 6 skudd i magasinet?

 

Det er berre slik at når eg er på skytebana og skal ''leike meg'' (brukar å kaste ut leirduer som eg skyt på), så skulle eg hatt fleire skot. Det blir berre så stusseleg med 6 skot....

 

Edit: trykkleif

 

kjøp en annen pistol?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...