Jump to content

Hvor kjøpe Walther P22 i Oslo?


bull-it

Recommended Posts

Hei!

Kort og greit, hvor får man kjøpt Walther P22 i Oslo, gjerne billigst mulig (sier seg selv).

 

Ser at villmarksbutikken på Jessheim har den til 2190kr (http://villmarksbutikken.net/Produkter/Vapen/Handvapen/) er vel ikke lett å få noe billigere enn det, så regner med at jeg får ta meg en tur til Jessheim. Men andre tips mottas med takk!

 

(Vil ikke ha et brukt våpen)

Link to comment
Share on other sites

Nei, tror ikke du får den billigere enn det...

 

Stenvaag tar 2490,- selv hvis du pruter, kommer du neppe under den prisen for ny.

 

p22 bør kjøpes ny, pga garanti, eller brukt for maks 1500 av en som har gjordt en bra fikse jobb ...(da er den verd det kun for fiksejobben... hvis du demonterer en som har gått noen kuler og da ikke har hakke under sleiden, da er den et knallkjøp)

 

Kompis av meg sog vurderer også en sånn, rett og slett for å ha en plinker til innebanen om vintern.. rett og slett fordi prisen er så fin...

 

Grei pistol for grov kaliber gutter /rekylhorer oss som bare trenger en .22 for å ha noe å gjøre inne på vinterstid og ikke har mulighet for å skyte grovt inne...

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for svar!

 

Den var ikke inne hos villmarksbutikken, men stenvaag hadden den på lager, problemet er bare at de stenger 17.00 så jeg får heller ta en tur imorgen :-)

 

Men da var det i boks! Takk for hjelpen igjen!

Link to comment
Share on other sites

du kan forhøre deg med en selger der, hvis han er der... Per Olav eller no tror jeg han heter.. Hyggelig kar som kan pusse ned "trigger ears" ol. for å hindre unødvendig slitasje. Han har gjordt en del av de p22 bibelfixene for en kompis i klubben..

 

Denne fiksen er spesielt kjekk å gjøre dersom skal du skyte idiotmye med den...og mindre pes enn å gjøre det selv. Samnt, da beholder du garantien... Mulig de nye modellene allerede har fått glatta dem, men greit å høre med selgern hvis han vet..

 

Ja, det og kjøp noe rem-oil med teflon eller dri-lube ol. Tørrsmøring av noe slag.. Denne pangen trives best med det. Vanlig olje gjør denne grisete gitt... dvs .du trenger noe som smører uten å tiltrekke alt griset fra skytinga.

 

 

skal du ha lyddemper, kjøp en 1/2" 20 unf overgang hvis de har og ikke kjøp walther dempern eller alm

kompakt, uansett hva de sier, så suger begge på pistol (testa de fleste opp mo hverandre nå)

 

kjør litt lenger og få deg en A-tec hos jaktdepotet i drammen, eller bestill Ase Utra... (den er hakket stillere, litt mindre, men veier mye mere og er langt støggere... selv om jeg syns den er kul hehe)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil si det kommer ann på aldern Fozzy... p22 lønner seg å kjøpe en07/08 modell (stenvaag har nyeste)

 

Har laser som kan selges for halv pris om ønskelig..250,- brukern aldri egentlig.

 

Gjenget for demper er alle, men regner med at du selger med overgang?

 

pang- 2490

overgang for demper- 275 (med gjengebeskytter)

laser- 590,-

magasine 250 x 2

 

ca 4k...

 

Vil vel si at det er en grei pris det Fozzy, så den bør du vurdere Bull-it, hvis du er hypp på extra mags of lasern... skal du bare ha pistolen uten noe mere, blir det en helt annen sak.

 

Men etter å ha tenkt litt, selv om den er verd det, hadde jeg ikke gitt så mye selv... men ser jo kraftige revolvere som har skutt 200 skudd gå for halv pris, og når jeg tenker etter selv, hadde jeg nok faktisk heller kjøpt splitter ny for 2500 før jeg hadde gitt mere for brukt...uansett tilbehør 50 skudd eller 500 skudd (unntak sære våpen som Desert eagle, der er det blodpris hele veien..)

 

Ikke for å ødelgge for deg Fozzy :) Brukt er brukt..

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Noen sier 4000,- og andre 1900_ :roll:

Men etter en helg på Hornsjø, hvor jeg skøt min første ørret med P-22´n uten laser,( Laser brytes likt med vannet, og det er litt juks), er jeg blitt mer og mer glad i den "lille".

Presisjonen er faktisk svært bra, og med en finsk demper kan en faktisk bruke eksisterende sikter.

Avtrekket der i mot, er hardt :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...