Jump to content

Lettvektsliggeunderlag som fortsatt har litt komfort.


Polardego

Recommended Posts

Exped SynMat UL 7 M http://sportsnett.no/s/p.aspx?pid=3603&cid=543

 

SynMat UL gir deg uovertruffen isolasjon i et så lite og lett format. Pakket er den ikke stort større enn en en halvliters ølboks.

 

Her har Exped laminert syntet mikrofiberen til innsidens topp og bunn, noe som hindrer at spensten i fiberen forringes og de isolerende egenskapene holder seg. Slitestyrken i yttertrekket er like bra som standardmattene, men punkteringsnivået er tatt noe ned for å oppnå den ekstremt lave vekten.

 

Komforten er også meget god, da underlaget er hele 70mm tykt.

 

Mål: 183 x 52 x 7 cm

 

Vekt 460 g

 

Pakkvolum: 24 x 9.5 cm

 

R-rate: 3.1 ( - 4 C)

 

Denne virker fristende.

Link to comment
Share on other sites

... vinteren enda, men jeg ser folk anbefaler et vanlig celleplastunderlag i tillegg da.

Jeg har sovet ved siden av en stakkar med oppblåsbart underlag med hull på bre, og selv om vedkommende samlet inn det som var av overskuddsgensre og jakker ble det ingen god natts søvn. Jeg slutter meg dermed til de som anbefaler celleplast e.l. i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

Exped SynMat UL 7 M http://sportsnett.no/s/p.aspx?pid=3603&cid=543

 

SynMat UL gir deg uovertruffen isolasjon i et så lite og lett format. Pakket er den ikke stort større enn en en halvliters ølboks.

 

Her har Exped laminert syntet mikrofiberen til innsidens topp og bunn, noe som hindrer at spensten i fiberen forringes og de isolerende egenskapene holder seg. Slitestyrken i yttertrekket er like bra som standardmattene, men punkteringsnivået er tatt noe ned for å oppnå den ekstremt lave vekten.

 

Komforten er også meget god, da underlaget er hele 70mm tykt.

 

Mål: 183 x 52 x 7 cm

 

Vekt 460 g

 

Pakkvolum: 24 x 9.5 cm

 

R-rate: 3.1 ( - 4 C)

 

Denne virker fristende.

 

Har brukt Downmat i et år, samme greia bare med dunfyll istedet for synt. Kanonbra liggeunderlag, komfortabelt, lite og lett når det er sammenpakket. Isolerer veldig godt kulde fra bakken. Anbefales på det sterkeste! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...