Jump to content

Kort frilfukt og høgt trykk


Linduvarri

Recommended Posts

Hei, har etter litt konsultasjonar funne ut at det er kort friflukt i mi Remington xcr rifle i 270wsm. Sjølv med spisse kuler som Nosler Accubond 140 grains og Remington Accutip 130 grains får eg trykkteikn med litt krater i hetta og merke på hylsebotnen. Og dels tungt boltløft (det siste med Nosler BT 150 grains og full lengde dvs 71 mm på kula, og ladning opp mot maks med MRP).

 

Har tenkt å prøva å setja kulene 1 mm lengre ned i hylsa og sjå om problemet forsvinn då. Men då vil c.o.l. bli 69-70 mm mot 71 mm i dag. Er det nokon får med å gjera dette, så lenge krutladninga er eit par grains under maks?

Alternativet er børsemakar og få laga eit par mm lengre frilfukt.

 

På førehand takk.

 

Mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye friflukt har du da? Det er etter min mening helt nødvendig informasjon uansett hva jeg lader. Det kan være andre faktorer som spiller inn, men få målt friflukten så slipper du å lure, og vi kan gi bedre svar.

Videre er det vanligvis problemfritt å gjøre patronene kortere så sant du har kulehold, men du må jo selvfølgelig, som du nevner, bakke av litt på ladningen uansett så lenge du får trykktegn.

 

Jeg ville målt friflukten, startet på 1/1,5mm friflukt, og så startet prosessen på nytt med startladninger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...