KapteinTJ Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Hola. Litt slitsomt å finne en beskrivende tittel på denne, men det ble som det ble. Det jeg lurer på er forslag til gadgets man kan plassere på en rifle (men fortsatt ha litt bruk for). Det som slår meg i farten er feks vindmåler i kolben, skuddteller etc. Hvis noen har noen brukbare/morsomme/gjennomførbare forslag, kom med dem! Det gjelder forøvrig en CZ .222, som jeg driver å "horer" opp. Den har fått seg: tofot demper kortere løp duracoat er kjøpt inn kydex til kolbeforhøyer er kjøpt inn Den skal primært brukes på fjellrypejakt i bratte fjell, så trenger ikke ekstremt mye ekstra vekt. Og til dere som synes det er teit og skal spørre om hvorfor osv; Because I can! Men også fordi dette er mitt første prosjekt, og øving gjør mester. Takker på forhånd. Edit: småtteri
flanged Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 :popcorn: Hva med eierens signatur i gull på kolbe eller kasse
fat_dog86 Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Er vekt over hodet i fokus klarer du deg evig lenge nok med det du nevner. Bruk heller pengene på et brukbart kikkertsikte og ikke minst en god håndkikkert!
vingemutteren Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Skuddteller høres fancy ut, finnes det som man kan montere permanent på våpenet? Ellers er jo innebygget Iphone holder med ekstra batterier i kolben noe å vurdere om en holder på med langhold (balistikk app).
Recommended Posts