Jump to content

Utstyr for trykkmåling?


Guest Chiefen

Recommended Posts

Om en skulle ha lyst å bruke noe av de pengene Kristin H. tilbakebetaler i år til utstyr for trykkmåling, hva skal en kjøpe da?

Beløpet er såpass at jeg har råd til noe mer fancy en mikrometer fra Biltema:-)

Link to comment
Share on other sites

Kiestler er jo state of the art, men Kristin er vel ikke så raus.

Ohler har hatt bra utstyr for hobbybruk, men det er noen av de faste brukerne her som har god erfaring med noen andre typer, de kommer vel innpå og forklarer selv.

Link to comment
Share on other sites

Det må vel bli enten Oehler eller PressureTrace. Har prøvd Oehler M43, og selv om denne var OK endte jeg selv opp med PressureTrace. Vet at noen har problemer med sine PT'er, men jeg har ikke vært særlig plaget. Om en lodder ledningen direkte på trykklappen i stedet for å bruke slike elendige kontakter som følger med, så sparer en seg mye ergelse...

 

mvh,

Cogito

Link to comment
Share on other sites

Shootingsoftware.com som selger Pressure Trace’n fortjener litt hederlig omtale.

 

Kjøpte en litt tidlig utgave av PTII (serienr 00007) har litt software-barnesykdommer. Men Jim Ristow hos Shootingsoftware er en hyggelig kar som raskt svarer på mailer med tips og råd, og sender uoppfordret mail når det legges ut nye softwareoppdateringer, så dette blir ordnet!

 

(For de som lurer på det, så ligger ikke problemet i ”boksen”, men i kommunikasjon mellom bluetoothdongle og PTII software i PC)

 

Fikk ny mail derfra i dag, så kanskje problemet er løst..

 

Dette er et firma som tar kundene på alvor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...