Jump to content

Antall våpen i konkurranse "garderoben"


janove

Recommended Posts

Jeg lurer på hvis det er noen her inne som kan tipse meg om det finnes noen regler rundt maks antall våpen til konkurranse.

 

Per dags dato er jeg medlem i klubb som driver med praktisk skytte, pluss NROF. Jeg har per dags dato tre pistoler og to rifler i .223, ogg .22LR.

 

Jeg har levert in søknad på en 308win rifle før jakt felt, og en hagle til trap, jeg er og medlem av NJFF.

 

Jeg er per dags ikke ferdig med jeger eksamen og har da valgt at søke på rifla og hagle som konkurranse våpen, men er det da noe maks antall våpen man får lov at ha i en konkurranse garderobe. Jeg vet at man har lov til maksimalt 4 pistoler.

Jeg kan da ikke se at det magiske tallet er fire siden jeg nå har fem registrerte konkurranse våpen.

Link to comment
Share on other sites

Det er på ingen som helst måte en maks grense på fire pistoler..! Er du på fire enkle stevner i løpet av et år, kan du ha et våpen til vært eneste program du skyter..! Men mer i praksis, innenfor vært bruksområde..! Spesialpistol, spesial revolver, fin, grov, revolver, militær, magnum 1, og magnum 2. Med litt aktivitet, så får du de våpen du trenger, til de forskjellige programmer..!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...