Jump to content

Laser Genetics™ ND3®x40 mm eller GREEN LED Flashlight


Allan-S

Recommended Posts

  • 5 months later...
Har ein ND3X50 denne er rå funker ut til ca 500 m men den spiser batteri.

Dyr reagerer veldig lite på lyset å kjegla kan justeres.

Nesten synd den ikkje er lov på jakt

 

Noen fler som har fått prøvd denne enda eller??

 

Vil gjerne høre deres erfaringer...

 

Selv er jeg skeptisk til at dyrene ikke reagerer på lyset, finnes utallige produsenter som har prøvd seg på dette før og etter mitt syn har mislykkes, da dyr som gris og hjort stikker når du tenner lyset!

Link to comment
Share on other sites

Fungerer helt rått, men ikke lov på jakt å den minste utgavene holder bare få minutter ved 0 grader. Den som koster 3600 hos schou er beregnet for bruk i kulde.

 

Okey, ND3x40/50 subzero er den nye typen som tåler ned til 20 minus, er også denne jeg er ute etter om noen har prøvd.

 

Det jeg er mest opptatt av er hvordan dyra reagerer på det...

Link to comment
Share on other sites

Har den om en stund, lovet før 1 des... Men lyste på geit og kje fra bilen for 14 dager siden, løftet på hodet men brøy seg ikke mye. Skal se en kveld det står noen hjort på jordet, snike meg ut å sette på lyset. Kan like mye være bilen rådyrene lurte på.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Jeg har den største, funker dårlig etter mine forsøk. Spiser batteri, veldig konsentrert stråle, dyrene stikker raskt. Det jeg kan anbefale er våpenlykta hos lightman.no med filter montasje, lader og tactical bryter med ledning. Helt rått, satt og så på villsvin i flere minutter i helga . De så ikke på meg en gang . Rimelig super kvalitet . Spør etter erik så sender de deg utstyret. Anbefaler det på det varmeste, har prøvd de fleste lys for ettersøk på markedet.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...