Jump to content

Jeg er irritert!!!


leoestby

Recommended Posts

Du kan bare be om å få levert låskasse/stokk med sluttstykke.

Det er uansett eget nr på løp og låskasse/stokk.

Skal registreres som to deler!

 

Husk at du trenger standard sluttstykkehode til 308løpet, og lite hode til 223 løpet.

Link to comment
Share on other sites

hvilken forhandler var dette?

 

Ikke ute etter å henge de ut her...

 

Men kan si at det er en stor jakt forettning sør i Norge...

 

 

Sendte mail i forregårds, fikk da spørsmål tilbake om jeg ville bytte kaliber... :shock: Søknaden på 223 har jo de allerede fått...

 

Idag ringte jeg 4 ganger uten å få kontakt med selgeren, de andre henvendte meg bare til samme person. Det jeg prøver er å få sendt kolben / låskassen, men di svarer verken på mail eller tlf...

 

Får vel smøre meg med tålmodighet, å håpe de er seriøse nok til å svare på mailen jeg sendte idag. hehe

Link to comment
Share on other sites

Du er vel ikke bundet til å kjøpe låskasse/stokk og løp i samme forretning. Om ikke Jakt og Friluft kan levere løp, så kan du jo høre med en av alle de andre som lagerfører løp til R93. En annen ide er jo å søke på Finn.no.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Du kan bare be om å få levert låskasse/stokk med sluttstykke.

Det er uansett eget nr på løp og låskasse/stokk.

Skal registreres som to deler!

 

Husk at du trenger standard sluttstykkehode til 308løpet, og lite hode til 223 løpet.

 

skal det registreres som 2 deler? :shock:

 

Begynner å bli lei av politiet nå, sendte inn en søknad på Blaser r93 for 6 måneder siden, og har enda ikke fått våpenkort i posten, enda så hver gang jeg ringer eller møter opp på våpenkontoret så sier de at jeg skal få våpenkortet i løpet av noen uker.

 

Kan det være her feilen ligger?

 

unnskyld for at jeg stjal tråden din litt

Link to comment
Share on other sites

Blaser registreres del for del ja. Bare fordeler med det. Billigere søknadsgebyr blant annet. Grunnen er så enkel som at du sikkert i det minste skal ha flere løp etter hvert, og du får ha ett kort pr del. Så om du senere skaffer jaktfeltskjefte eller annet så kan du mikse og sette sammen som du vil, men du har fremdeles bare ETT våpen i våpengarderoben uansett hvilket kaliber du vil skyte med den dagen. Dette gjelder i grunnen alle systemvåpen, men Blaser er litt speiselt siden alle delene kan byttes ut etter ønske for type bruk.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...