Jump to content

Bassettreff i Skotselv 2011


vilma

Recommended Posts

Da er det snart duket for et nytt Bassettreff. Stedet iår er ikke helt bestemt, men det blir i nærheten av Hokksund som før. Dette vil gå av stabelen 13-15 mai. Påmeldingen til blodsporprøva må være meg ihende senest 1 mai. Det vil bli blodsportrening, røverhistorier, ringtrening +++++++. De som vil være til 17 mai kan bare gjøre det, ifjor hadde vi vårt eget lille 17 mai tog. Ta med godt humør, mat, drikke, telt, campingvogn, bobil etc å møt opp. Det er helt gratis. Bål med grillrist vil sikkert brenne hele tiden.

Ring meg på tlf 91167494 hvis det er noe dere lurer på.

 

Vi sees!

Link to comment
Share on other sites

Treffet blir på Kjellerhalsen. Dette er ei skogshytte i Øvre Eiker rett innenfor Verpsetra som vi brukte for 2 år siden. Veien inn vil bli merket fra Åmot i Buskerud. Det er 5 km innover på skogsbilvei. Det er sikkert noen flinke brukere her som kan legge inn et kart over veien inn.

 

Vi sees

Link to comment
Share on other sites

Har idag vært på Kjellerhalsen med et hengerlass ved. Der oppe er det blitt sommer alt, alle vannene er isfrie og det finnes ikke noe snø igjen på bakken. Alt skal være klart for treff og jeg håper det dukker opp mange. Lørdag ettermiddag blir det en liten natursti med innlagte poster, der skal vi sjekke ut kunnskapen til hundefolket om Basset rasene og litt andre ting. Har fått inn noen fine premier og vinneren her kan glede seg. Det kan lønne seg å pugge årbøkene til Nbak, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Da har jeg meldt meg på treffet :D

Dette her vert en meget trivelig helg, de 2 årene jeg har deltatt.

Absolutt å anbefalle for alle som liker Basset og sosiale mennesker :mrgreen:

Har litt dårlig samvittighet når det gjelder sportrening i år :oops: Men stiller allikevell :D

 

Mvh.

Griffon

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da begynner alle brikkene å falle på plass og alt er klart. Har vært oppe med campingvogna, så noen andre kan bruke hytta. Det kommer noen helt ifra Sverige og noen fra trøndelag,så dette tror jeg blir bra. Skal prøve å få lagt ut noen bilder fra treffet til uka.

Vi sees!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...