Jump to content

Slettet av bruker!!!!!!!!!!!


Martin Ruter King

Recommended Posts

Var noen voldsomt oppskrytte utgangshastigheter de hadde på luftgeværene sine :overrasket:

 

Feks:

"Gamo SOCOM Extreme 4,5mm 1650fps-503m/s!! m/kikkert GA-611007754"

 

27 kg trengs for å lade via å knekke løpet, det kan da umulig gi den hastigheten :D

Kanskje med alu-kuler på 5 grains

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte dette: http://toolfarm.no/default.aspx?PageID=224&ItemID=895

Og jeg konograferte det til over 360m/s med gamo rapid kuler.. (gull belakte kuler)

presisjonen er god.. klarer og treffe et kronestykke hver gang på 17m..

 

Jeg bruker dyre kuler til dette geværet mener det er 4,52mm, mener jeg ga 170kr for 500 stk..

Det var disse som ga best presisjon.

jeg kan skyte rett hjennom et vanlig kledningsbor med dette luftgeværet..

så det er kraftig nok også..

 

Jeg kan anbefale dette..

prisen er heller ikke gal..

Link to comment
Share on other sites

@The Kid skrev:

""jeg konograferte det til over 360m/s med gamo rapid kuler.. (gull belakte kuler)""

Hva mener du med det thekid? :?:?

 

Er det farlig/mulig å lakkere den luftbørsa som jeg har bestilt (gamo rocket) vis den har syntetisk stokk. Fordi jeg synes at den fargen ikke var så Fin :mrgreen: Feks. spraylakkere den med svart spray? hehe har fått noen bilder i huet om hvordan det kommer til å se ut, tenker at det kommer til å bli veldig ujavne farger på den lol, eller jeg har til pg med hørt at sånn spray kan smelte Gummi. Er det noen som har peiling på dette eller har gjort det før? har tenkt på camoteip med den som ikke kleber seg til blir litt for dyr for meg :( kom med forslag om hvordan jeg kan få byttet fargen på den :winke1:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

@Brassy

Vis det er Gamo Hunter Extreme du mener, så kan det jo faktisk stemme. siden de lager noen luftgevær får å jakte på småvilt(skadedyr) i USA. Bla. grevling,kanin og and Osv. Den jeg har bestilt har jo tross alt utgangshastighet på nesten 400 m/Sec :D

 

Er nok ingen som bruker 4,5 mm til jakt på de dyra du nevner :D (4,5mm på Grevling :roll: nope)

 

6,35 og 9mm er det som gjelder :wink:

 

Ps: synte fremdeles at de oppgitte hastigheter er til dels svært missvisende og noen er direkte bløff !

Link to comment
Share on other sites

Alt av hastighet over 300ms på et luftgevær er tull og tøys.

Gevær av knekktypen skal det utrolig mye til for å mestre når de blir kraftige.

Gamo og alle de andre drittbørsene passer best til armering i grunnmuren.

Kjøp kvalitet det har man mye mer igjen for :wink:

Link to comment
Share on other sites

@The Kid skrev:

""jeg konograferte det til over 360m/s med gamo rapid kuler.. (gull belakte kuler)""

Hva mener du med det thekid? :?:?:winke1:

 

Det har faktisk ingenting med ditt innlegg og gjøre, men med kuler som disse:http://www.schouvapen.no/produkter/jakt/ammunisjon/luft/luftkuler-gamo/gamo-raptor-4_5mm_-2x50stk_-blister-pack_/ Da øker hastigheten noe..

Men presisjonen er ikke den beste med de raskeste kulene..

 

Jeg har best presisjon med de tyngste kulene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...