Jump to content

Teltur med isfiske i Trøndelag. Hvor?


Oddgeir

Recommended Posts

Heisann.

 

Tenkte kanskje å pakke teltet og pilkestikkene mine og dra på en liten isfisketur med overnatting.

Leter etter en plass innen et par timers kjøring fra Trondheim og som er nært vei.

Er ikke ferdig på jobb før i 12-tiden i morgen, så er greit å kunne komme frem og få fisket og satt op telt mens det enda er lyst. og så tenkte jeg å bruke søndagen til å fiske.

 

Noen som har tips om et brukbart Røye/Ørretvann innenfor et par timers kjøring som egner seg. Vil gjerne ha mulighet for å få noe større en bare 1-2 hektos fisk.

 

 

Go helg til alle sammen :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kjenner ikke til noen plass i trønderlag... Men om du tar turen litt sørover til østerdalen så er savalen et godt tips... Vei helt fram til sjøen å mye bra fisk :wink:

Eller så har du jo kjemsjøen på Alvdal med mye stor fisk, men det er litt å gå for å komme dit.

God helg å skitt fiske :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har faktisk hørt om savalen før og tenkt å dra innom der til sommeren tenkte å ta en uke med padling og fisking i femundsmarka og da er det jo ikke så langt til Savalen :)

 

Men tenker å finne noe som ligger litt nærmere Trondheim slik at jeg slipper å bruke mesteparten av dagen på kjøring. Blir ikke så god tid til fiskingen da:)

Link to comment
Share on other sites

Sonvatna i Stjørdal kan kanskje være et alternativ. Fine muligheter for å telte der, Stjørdal JFF har også ei hytte nært vatna.

 

Her er det mulighet for ørret av fin størrelse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...