Jump to content

LM Nordhordland 27.03.11


jaktlykke

Recommended Posts

Tror ikke det blir lagt ut noe løype, vi finner det ut når vi kommer.

Tradisjonelt har de brukt faste standplasser av betong (skytterhus) når de har skutt på Meland. Tre doble standplasser, av og til en feltmessig standplass utendørs. Men jeg vet altså ikke hva de har lagt opp i år.

Alt jeg vet er at de har bedt meg om å hjelpe til med påmeldingen. Greit nok det, men de har trolig ikke fått med seg at jeg er midlertidig sertifikatløs og at mine tjenester innebærer at jeg må hentes på en tidlig søndags morgen. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt Springer til syklene mine må vite. Problemet er at West har litt for korte ben til å få opp den helt store farten. Hun går over i trav straks jeg kommer over trillefart. Hadde jeg imidlertid ordnet et arrangement med en flaksende rugde foran sykkelen så hadde jeg nok sluppet å bruke pedalene. :wink:

 

Jeg håper at det kommer flere, og at manglende påmelding for noens del skyldes manglende kunnskap om hvordan den nye dataløsningen skal brukes.

Link to comment
Share on other sites

Stemmer det lykke, en time frem er nok det beste. :wink:

Et problem med sommertid er å venne seg til at de fleste klokker nå er elektroniske og finner ut av dette med frem og tilbake helt på egenhånd. Dersom du i tillegg stiller dem manuelt så ender du opp som meg i høst; på to hjul i svingene for å rekke en jaktprøve etter å ha fått øye på den manuelle klokken i bilen...

 

Arrangørene har lagt ut på fylkessidene at det vil være mulighet for påmelding på stedet. Jeg og PC-en er på plass kl. 09, forutsatt at han som henter meg ikke roter med sommertiden. :roll:

 

Dere skal være velkomne fra både nær og fjern, og måtte den beste Hordalandsskytteren vinne! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Da var LM på Vestlandet vel overstått. Resultater finner dere på fylkeslagets sider.

 

Ikke uventet ble det en tvekamp mellom Magnar Nyttingnes fra Eid og Rune Lien fra Karmøy. Til slutt var det Magnar som tok hjem gullet. Gratulerer til begge, og til Jan Erik med bronse etter omskyting. :D

 

Selv fikk jeg en meget hektisk dag som stevnesekretær, og fikk dessverre ikke vært særlig sosial med skytterne. Han som hentet meg fikk ikke med seg advarslene om sommertid, så vi ble kraftig forsinket. Vi var ikke de eneste... :mrgreen:

 

Note to selv: unngå søndag ved overgang til sommertid ved fremtidige stevnesøknader. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...