Jump to content

tangfoglio stock III SF VS tangfoglio stock II


Recommended Posts

Har har lyst på tangfoglio stock II en stund nå, men ser nå at det kommer en ny type tangfoglio stock 111 SF, ser at den ikke har bull pipe så den er sikkert lettere i tryne, finner ikke vekta på den.

Noen som har hatt mulighet til og prøve den?

Er vel for ny ennå til noen har fått testet den? Kjenner til Stock II hvordan den er i hånda, hadde vært fint om stock III har like egenskaper for den er en del billigere! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hallo

Grepet er nok mye likt det som er på stock 2, sleide og ramme er lenger en på stock 2 så tror nok vekten er ganske lik.

Mulig den er litt mer fremtung. Lenger siktelinje er det også.

Har hørt rykter om at avtrekket skal være litt annerledes men det er rykter som sagt.

Prisene har jeg hørt ligger på rundt 10000.- +/-, men denne er jo ikke godkjent for production ennå.

Norsk leverandør har bestilt så jeg håper den kommer snart, har bestilt meg en.

 

 

 

Kai

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eneste forskjell på II og III er vel at III har skinne for å montere lys/laser og at den har "rett" løp i motsettning til II sitt "BULL Barrel".

Er ikke no forskjell på løps/sleidelengde så vidt jeg kan se.

Også er den svart da, istede for hard chrome finnish...

 

Den er allerede på Produtions lista, så da skal den være godkjent.

Link to comment
Share on other sites

Pris hos pvas.no er kr 9990 å da ser jeg ikke hensikten med å bestille fra danmark. Minimalt å spare å du går glipp av 5 år reklamasjonsrett.

 

 

 

ehhh.... Mountain-man sier Stock 2, ikke 3 som du ref til, koster 8500 i Danmark....

Går utifra hans poeng var at man heller burde kjøpe en 2 fra dem enn en 3 i Norge.

 

http://www.huntershouse.dk/kat657-Tanfoglio/side3329-Stock-II.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...