Jump to content

Gooonger og skyting på lange hold!!!


HB

Recommended Posts

:D Omsider ekk me somla kån til og få tak i plater, han som skaffa dei lurte på om det var nok med 20mm i 450 hardoks :?:?:shock:

normal_Goong_01.JPG

Platene var i størelse 40 ganger 40 og 2 stk på 20*20 og 1 stk på 10*10

Den på 10 ganger 10 viste seg og vera for liten og lett, :oops: me skaut sund festa som var sveisa på. Og ved treff så svinga den så volsomt att den for runt stativet!!! 8):?

 

Her er platene måla og stativet laga, men kjettingen visa seg og vera ubrukleg!!,me skaut den sefølgeleg av :roll::roll: og måtte til med 10mm armeringsjærn tredd gjennom og krokar!!! :?:?

normal_Goong_02.JPG

 

Nye bilde 1 veke etter!!! og her ser me kjettingen totalt ubrukleg, :oops::cry::cry: får håpe att det nye opphenget fungerar bedre!!! 8):wink::wink:

normal_goong01.JPG

 

Armeringjern som oppheng!!!

 

normal_goong_02.JPG

Ikkje vakert men betyr det noko !!! :?8)8) me skall jo bare sjyte på dei!!!! :sarcasm::sarcasm:

 

Eg valgte og flytte gooongen på 10x10 til 360 meter!!!! :roll::roll: ,skall bli moro og sjå om me tref den der!!!!! 8)8):wink:

normal_goong03.JPG

 

Remington VTR og PMII i sitt rette element!!!! :roll::roll:

normal_goong_04.JPG

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Så ut som et kjent fjes han siste til høyre. :)

 

Regner med jeg er i området neste helg, er det mulig å henge seg på hvis det er noe skyting? Må bare ta et lite forbehold om at jeg får kikkerten som er bestilt denne uka.

 

Ja triveleg det :D ,skall me skyte så er bare og vera med!! :D ,(ring Anders og avtal)

Link to comment
Share on other sites

Då harme vore og trena i ettermidag!! 8) moro var det :D

 

Her ser me gråbein i kne, med sin gamle mauser treff på 220m :wink::wink:8)

normal_S_01.JPG

 

Her er gråbein2 med sin sauermoped og nyinnkjøpt kikkert ein IOR 4-14X50 i hard trening til kammer smellen 2011!!!!!! 8)8)

normal_S_02.JPG

 

gråbein2 og nevøen driv og heve voksen opplæring i lanhold med Colt (king kobra 375mag) :roll::roll::wink:

normal_S_03.JPG

 

Og så har me hatt storfint besøk av exskammer general Morten Vinje :D:D:wink: som synest me hadde fått det fint!!!

normal_Langhold_01.JPG

Her ser me VTR og Morten(forøvrig med min langbue :roll: ) og Gråbein 2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...