Jump to content

Remington 870 super magnum eller winchester Super X Pumpe ?


revjeger

Recommended Posts

hallo, skal kjøpe meg ei pump halge, tenkte jeg :) står i mellom to stk. men lurer på hva dere lurer mener, erfaring og negativt om dem.. winchester'n er vel ganskje nyee, som jeg har skjønt. litt moro å ha noen annet enn noen andre å.

 

 

winchester'n

http://www.nordskog.com/produkt.cfm?a=p ... _id=891288" target="_blank" target="_blank" target="_blank

 

 

 

 

Remington 870

http://www.xxl.no/jakt-vaapen/vaapen/ha ... cm-1045856" target="_blank" target="_blank" target="_blank

 

 

 

håper på svar.

 

Hilsen revjakt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er et godt valg! Men jeg har veldig trua på Winchesteren også.. det er vel den som har tatt over etter 1300 serien som etter min mening overgår Remington i kvalitetsfølelse. Mekanikken har mere finish.. glir så lett og elegant. Min er fra 1977 og har skutt mange tusen skudd, og går som ei kule den dag i dag.

 

Men uansett så kan amrikanerne pumpe. Så jeg tror igrunn det er hip som happ vilke av de du velger ja. Blir nok godt fornøyd uansett.

Link to comment
Share on other sites

okei takk for svar på Wd40 :) da blir det inn kjøp av det :D ja, jeg blir nesten litt imponert av 870 :) tåler litt juling og kan brukes. og det passer bra. men blir nok med på noen tøffe turer, gikk for 870 for den har vært utee lenge. og maaange som er fornøyd med den... og du får kjøpt alt til den av tilbehør.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...