Jump to content

Kor blir jakt kledna laget


skoging

Recommended Posts

Her er det vel omtrent dobbelt så mange svar som det er leverandører. Det eneste du kan være rimelig sikker på, er at svaret IKKE er Norge.

 

Forsvarets underleverandører - som jeg kjenner forholdsvis godt - har produksjon i Estland, Litauen, Romania, Polen, Slovenia, USA, Kina, Indonesia osv osv osv. Bergans har mye produksjon i Kina ja.

Link to comment
Share on other sites

Som en generell regel kan man si at produkter som er teknisk krevende og som har høye kvalitetskrav gjerne blir produsert i Europa. Jo lavere krav, jo lengre vekk fra de sentrale deler av Europa.

Hvis jeg skal prøve meg på en rangeringsliste (med mange forbehold) med tekniske krevende høyest, blir den slik:

 

Sentral-Europa

Baltikum

Øst-Europa

Vest-Asia

Det fjerne Østen

 

Med alle forbehold... :)

Link to comment
Share on other sites

Som en generell regel kan man si at produkter som er teknisk krevende og som har høye kvalitetskrav gjerne blir produsert i Europa. Jo lavere krav, jo lengre vekk fra de sentrale deler av Europa.

 

Njaaaaaaa....

Tror nok de kan produsere rimelig bra kvalitet i kina. Alt kommer an på spesifikasjoner og pris.

Link to comment
Share on other sites

Jathijakt og bergans, Dovrefjell og Norønna. Og det er samme kjerringa som syr dem også.

 

Skikkelig seiglivet myte det her...

 

kor i denne verden blir jakt kleda laget , bergans sine produkt kjem fra kina vel . men kor blir harkila og norrøna sine laget dao veit at jathijakt sine blir laget på samme fabrikk som bergans sine
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...