Jump to content

beslag/ordninger for take down skjefter.


Ole_Netland

Recommended Posts

enn ser fra tid til annen at der blir laget skjefter som kan deles for enklere transport, både forran og bak låsekassa. Går ut fra at de i fleste tilfeler er spsialt lagde ordninger på dette. men spørsmålet mitt er da om der finnet noen gode tips til noe beslag som kan brukses, må være stabilt og helst ikke noe som må bli for synelig/klumpete. Om det ikke er beregnet på våpen så går det bra, er jo mye rart innen feks møbel bransjen.

 

Går med tanker om nytt stokk prosjekt hvor jeg ønsker å kunne enkelt ta av både for og bakskjeftet. dette for å kunne pakke rilfa så kompakt som mulig når det er snakk om familieturer, blien blir fort mer enn full nok da.

 

kan legge ved ett bilde av mitt forrige stokk prosjekt.

155611_10150348829285532_885950531_16191327_1694376_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

jeg har og sett på diverse utgaver hvor forskjeftet er festet i pipa, men det er uaktuelt for min del. på forskjeftet ser jeg for meg to ståbiter med spor og en eller annen form for låsing slikt at enn skyver det inn i ett spor og ett eller annet som låser det, fjærbelastet knapp eller noe slikt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...