Jump to content

Pakke fra KnivesShipFree.com tar lang tid?


Jeger1234

Recommended Posts

Hallo

 

Noen som har bestilt kniv fra KnivesShipFree.com? Pakken min ble sendt den 28 Desember og når jeg søker på USPS får jeg denne beskjeden:

 

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on December 28, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. No further information is available for this item.

 

Er det normalt at det skal ta så lang tid? Da jeg tok kontakt med KSF.com fikk jeg beskjed om at det ikke var unormalt at det tok flere uker, men jeg har aldri ventet så lenge på en pakke fra USA.

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Hvis den er sendt med USPS antar jeg at Posten Norge leverer den; i såfall kan det godt være at sporingen hos Posten (akkurat samme sendingsnummer) har mer oppdatert info.

 

Jeg har tidligere opplevd at Posten melder "klar til henting på lokalt postkontor" mens den fremdeles står med "sendt til utland" hos USPS.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvd å spore den på posten.no, men får ingen treff hos dem heller. Har tidligere bestilt alt fra klær til jaktutstyr fra USA, men det har aldri tatt så lang tid før. Har en mistanke om at pakken ikke er sendt eller kanskje har blitt borte i posten.

 

Sitter å vurderer om jeg skal sende en klage inn til Paypal og se om jeg kan få pengene mine tilbake. Noen som vet hvor lett det er å få tilbake pengene fra Paypal?

Link to comment
Share on other sites

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on December 28, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. No further information is available for this item.

 

Dette forstår jeg å lese som:

 

Det står jo at USPS har fått beskjed den 8 desember om at de vil motta en pakke fra KSF til forsendelse,

USPS har ikke mottatt pakken fra KSF og ingen videre informasjon om denne pakken finnes.

 

Sjekk med KSF oim pakken kan ligge igjen der.

 

Thor

Link to comment
Share on other sites

Det at KSF.com er seriøse stemmer helt sikkert. Grunnen til at jeg bestilte fra dem var fordi jeg har lest at flere av dere på kammeret har kjøpt kniver og utstyr fra dem.

 

Sikkert USPS som har kødda det til. Sendte nettopp en e-post til KSF.com for å si i fra at jeg ikke har fått pakken og at noe må være galt. Får håpe det løser seg.

Link to comment
Share on other sites

Det har skjedd meg flere ganger at når jeg bestiller fra KSF og dermed får det sendt igjennom vanlig post, så faller sporingen ut.

Det oppdateres gjerne ikke før pakken behandles i tollen. Det er egentlig ikke USPS du burde bekymre deg for, men den verna bedriften som heter posten Norge. håper jeg ikke støter noen når jeg sier at jeg generelt har hatt en del dårlig erfaringer med de evneveike tomsingene.

Du kan ta en runde med søkefunksjonen og se på tråden jeg lagde når to bark river kniver til en verdi av rundt 2000kr ble sittende i flere uker i toll. I tillegg så fikk jeg en hentelapp i posten flere uker før pakken dukket opp i min lokale post i butikk. De hadde selvsakt klart å rote hele greia og det eneste jeg fikk var et standard formbrev hvor de beklaget og sa de hadde rotet med forsendelsenumrene. Er glad jeg i det hele tatt fikk knivene.

I hele denne prosessen så fikk jeg aldri hjelp fra noen som helst på posten og noen var direkte uhøflige.

 

Den eneste grunnen til at jeg også sitter å venter på en kniv fra KSF som sendes med posten nå, var at jeg ikke fikk tid til å be om sending med FedEx.

Link to comment
Share on other sites

Der hadde du det rette navnet på posten norge (Verna bedrift)Hadde det vert i usa, så hadde de ikke eksistert lenger for der har de skjønt ordet service....

 

Posten har rotet vekk ting for meg, bestilt ekspresspakker med viktige deler til maskiner som ikke har kommet før et par dager etter avtale, men de gir alikevell 0 erstatning.

 

Akkuratt her må det snart bli mer konkuranse. Kan selvsagt sende med tollpost og de andre, men det blir av og til litt styr det og, da de ikke driver med brev og slikt.

 

Espen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

KnivesShipFree.com:

I am sorry the shipment has not arrived. It has been long enough to consider the package lost. I have issued a gift voucher for the amount of the order so you can order again. Here is a duplication of the code.

 

Det ser ut til at pakken ikke dukker opp, men fint at KSF ordner opp slik at jeg kan bestille meg en ny kniv. Får håpe transporten går litt raskere denne gangen :)

Link to comment
Share on other sites

Klag innen 30 dager til paypal! dette må du gjøreselv om selger sier at pakken nok kommer snart. Klager du ikke innen tidsfristen, mister du retten til å klage. Klagen trekker du enkelt tilbake når du har fått varen. Du kan så eskalere om selger ikke kan bevise at pakken er sendt! Paypal vil da hente pengene ut igjen fra selger! Jeg har gjort dette flere ganger! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...