Jump to content

Selvanviser


Vepr

Recommended Posts

Hei folkens :)

 

Noen som har tegninger på en enkel selvanviser til rifle kaliber 6,5 -> 308?

Eventuelt noen som har å selge/vet om noen som lager sånne?

 

Mvh

Ivar

 

Laget våres har også noen slike....

 

Elles så har de på midway og landrø har noen...Eller så kan du jo lage noen selv hvis du har noen som kan kutte litt metall eller du kan gjøre det selv. 8)

Link to comment
Share on other sites

Hei

Takk for svarene..

 

Tenkte primært å mekke en selv, så får sjekke litt rundt om det finnes en å ta mål av :)

 

Mvh

Ivar

 

E no vell sånn at du kanskje ska få nån te å hjølp d å kutt metall..... vess du selvfølgelig ikje e mykje flinkar me vinkelsliparn ein hammarn,,,,, :lol:

 

Neida, finner du ikke noen på Rørvik som kan kappe for deg så gi meg en tlf så skal jeg ringe litt for deg :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei.

Jeg har mekka sammen en selvanviser som funker utmerket til 6,5x55 :D Jeg tok mål av en selvanviser som skytterlaget har.

Eneste som kan vere litt dyrt er panserstålet du trenger til figuren. Jeg brukte noe gammelt slitestål fra en snøskrape til traktor. husker ikke om det var 10eller12mm. dette ståle funker helt fint :wink:

Vil anbefale deg å bruke noe anna en vinkelsliper til å skjere ut figuren i panserstålet..det var det jeg brukte og det tok sin tid for å si det mildt :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...