Jump to content

BILDER Brno CZ455 Varmint BILDER


Mr.Polar

Recommended Posts

Gratulerer :!:

Det er ikke så vanskelig å legge ut bilder som noen skal ha det til. Du har jo alt fått bildene ut på nett så da er det jo bare å lage en Img-link til adressen. Tok meg den frihet til å linke til bildet ditt.

 

Det ser nesten ut som du trenger den høyden på montasjen for å få hevearmen til å gå klar av okularet, eller lyver bildet veldig?

My+pictures.1123.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bildet lyg litt. Har 1.5 cm klaring ca til hevearmen med den kikkerten son nå står på. Men det er ikke sikkert det blir like stor kikkert på den permanent:-)

Men sannsynligvis så setter jeg Nikko kikkerten på den,hvist jeg ikke får den solgt.

Men rifla er fin den..testet bare et skudd i dag. Det sa poff :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Men siden kammeret har en pussi måte for bildepublisering så er bildene lagt på min blogg.

 

Hvis du høyreklikker på bildet du har på din blogg og velger bildeadresse så kan du lime bildet direkte inn i ditt innlegg på kammeret. Trykk på knappen Img og lim linken inn i mellom klammene, slik: link

Link to comment
Share on other sites

Men siden kammeret har en pussi måte for bildepublisering så er bildene lagt på min blogg.

 

Hvis du høyreklikker på bildet du har på din blogg og velger bildeadresse så kan du lime bildet direkte inn i ditt innlegg på kammeret. Trykk på knappen Img og lim linken inn i mellom klammene, slik: link

Det har jeg prøvd..å det går dessverre ikke :?

Å siden jeg ikke er noen dataguru,så er det enklest for meg å bruke min blogg.

Link to comment
Share on other sites

ikke for å være kjip, men det første du bør sjekke er om den kaster 1. skuddet med kald pipe i forhold til resten. Min gjorde det og jeg kvitta meg med børsen.....

I følge det som jeg har fått vite fra Schau,så kom den første Brno CZ 455 Varmint i kal 22lr til Norge like før jul i 2010. Min kom til forhandler/våpensmeden 27 Des 2010.

Så jeg har mine tvil på at du har had en tillsvarende rifle,såfremst du ikke har importert selv? Men jeg skal ha det i bakhodet når jeg får skutt med den :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...