Jump to content

Skytesport AS ??


boomcar

Recommended Posts

Har aldri skjønt poenget med skytesport.no eller skytesport AS eller hva han skal kalle det nå.

 

Ikke skjønner jeg hva som er IH sin visjon med I Holm import (er vel hans helt private personlige firma) og Skytesport holding as (som eier Jaktdepotet og skytesport as), men jeg føler dette er uryddigt/uoversiktelig (ble jo noe samrøre av det sistgang).

 

Hva han skal med en nettbasert butikk, som blandt andre skal konkurrere med jaktdepotet. Er for meg en gåte.

Når jeg ser at nettbutikken skal prioriteres hos skytesport, mens jaktdepotet ikke prioriteres i det hele. Blir jeg enda mer skeptisk.

 

IH får bare unskylde meg, men jeg er nok litt skeptisk til folk som forsøker å ri flere hester på engang (slikt ender somregel i tårer).

Link to comment
Share on other sites

Skulle ønske at jaktdepotet.no hadde hatt ei skikkelig nettside det hadde vært fint. Har handlet endel der, men litt kjipt å sett seg i bilen for å kjøre 6 mil når en bare har lyst å orientere seg litt i markedet og lager listen for hva som skal kjøpet etter hvert.

Ender ofte opp med å ta tlf til avdelingen deres i Drammen for butikken på Fauske har ofte ikke inne det jeg trenger og kommer du 3mnd seinere så har de fortsatt ikke fått det inn. Syns det er litt merkelig. Vet de har hatt litt problemer med den butikken tidligere, men vi har ikke mye å velge i når det kommer til Våpen og Villmarks utstyr i Nordland. Håper ikke jeg tåkker på noen tær med kritikken min eller at den er helt urimelig?

 

Tror en butikk som hadde satset litt her opp i Nord kunne tjent godt med penger da vi er flere som ønsker oss bedre utvalg.

 

Syns ikke vi har noen som satser skikkelig på nettet av noen våpen og villmarksbutikker i Norge eller tar jeg feil? Finnes det noen som er bra på nett? Du må liksom innom den drøss med nett steder for å finne noen spennende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...