Jump to content

Skal kjøpe nye choker til min baikal. Hva og hvor?


S.Arnesen

Recommended Posts

Sitter å er på diverse nettsider etter nye choker til min o/u baikal. Har funnet noen nettsider her og der som selger choker, men sliter med å finne en amerikansk nettside som sender til norge. noen som har noen tips angående dette?

 

jeg kunne tenkt meg extended (av flere årsaker), men sliter med å finne ut hvilken trangboring. skal ha en modified, men ser også det at man får flere typer som heter skeet 1 og 2 osv. Hva slags trangoring er det? Hva ville folk anbefalle meg og kjøpe/teste?

 

Hagla blir brukt til skeet, trap og sporting...

 

Her er en nettside jeg vurderer å handle ifra.

http://mpcsports.com/sportingclaysbaikal12gauge.aspx

 

Takker for alle tips og anbefalinger på forhånd.

Mvh S.Arnesen

Link to comment
Share on other sites

Hmmm..det er vel et våpen som ikke har det beste utvalget av choker fra andre produsenter?

Men du kunne jo muligens prøv deg fram hos andre skyttere å fått testet en av dems choker å sett om de mot formdning kunne passe i din hagle? Å har du da flax,så åpner jo værden seg for den m.t.p hvilke merker du kan bestille fra. Sjangsen er ikke stor for at du skal lykkes,men den er tillstede.

Men hvis du skulle bestille fra det firmaet som du linker til,å skal bruke hagla tid det du skriver,ville jeg har bestillt 2 stk skeet,2 stk cyl å heler registret opp til 1/2 borring. Slik at du har 2 stk av alle typer opp t.o.m 1/2. Så kan det være ok med en 3/4 og 1 stk full choke.

Link to comment
Share on other sites

Tja, det florerer av alternativer i statene, men her hjemme er det dog vanskelig å få tak i. en kar jeg pratet med på banen mente på at jeg kunne bruke remington choker, men vet ikke om noen som har remington hagle som jeg kan få lånt en choke av :?

 

Vurderer å bestille en improved m, en light m og en m, men du mener jeg bør ha to av vær?

 

Edit:

 

De kunne ikke sende til norge :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...