Jump to content

sikte på e-bay, hjelp


Ole_Netland

Recommended Posts

jeg tenker litt på å handle et par rimelige sikter på e-bay, men jeg har vel ikke satt mine bein i e-bay før, har forsøkt å ta i bruk pay pal, noe som endte med feiltrykking og at jeg nå er sperra derfra.

 

så jeg ønkser å komme i kontakt med en erfaren e-bay bruker som kan handle for meg (må gjerne ta litt provisjon) slik at jeg kan si hva jeg trenger og så får jeg en pris ferdig hjem i posten.

Link to comment
Share on other sites

Vel om tid er kostbart så er vel e-bay og paypal økonomisk ruin. Men om en ikke tenker penger så er Paypal et must have. :roll:

Så ikke gi opp! Paypal har en rimelig kjapp service desk, send mail om dine problem. Viktig å få bekreftet adressen din. Noe du få etter en mail eller to.

Men legg inn kortinformasjon. Gå på "confirm your ett eller annet", og du får en prøvebelastning av kortet ditt. På bankutskriften din finner du en kode som du skriver inn som bekreftelse. Greitt å benytte ett kort du finner betalingsdetaljer da, og ikke ett der du får et ark i posten om 6 uker.

På den andre side gir vel et kredittkort en liten ekstrabeskyttelse i forhold til svindel. Men mitt inntrykk er at PayPal satser mye på sikkerhet og dekker det meste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...