Jump to content

leatherman skeletool cx


Eiesaren

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Har en slik Skeletool CX og er veldig fornøyd med den. Den er med meg overalt alltid, og har fungert utmerket til mitt bruk ganske lenge nå. Godt fornøyd med stålet i kniven, som har vært med på det meste. Brukt den som flåkniv på rådyr, sløyekniv på fisk, brødkniv og smørekniv samt som multiverktøy når alt annet har feilet. Har ikke brukt skrutrekkeren mye, men det lille jeg har brukt den har den levert varene i godt monn. Flaskeåpneren funker feiene flott. :lol:

 

Det er en leatherman... det funker! Og den ser jo ganske flott ut da. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har Leatherman Skeletool CX. Har ikke brukt den til så mye ennå, men fin er den. Alt på den har fungert greit til mitt bruk.

 

En konkurrent til Skeletool er kanskje Buck X-tract. Den er ikke så "grom" som Skeletool, men en av modellene har boksåpner/flaskeåpner.

 

Har en blå Leatherman Juice som jeg bruker mye på tur osv. Det er vel Leathermans konkurrent til Camping modellen av Victorinox (som jeg hadde når jeg var yngre). Synes den er lett og fin, kanskje litt "femi" men det er det jo ingen som ser...

 

Har også en Leatherman wave som jeg bruker av og til hjemme. Den er av og til med på skiturer sånn for alle tilfellers skyld, pga. at den har fil. Har ikke hatt bruk for fila ennå på skitur.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...