Jump to content

Sabatti 20/76-222


elveskog

Recommended Posts

Vurderer og kjøpe meg en pent brukt sabatti 20/76-222, børsa skal benyttes til småviltjakt. har fått en pris på 7500,- med i prisen er: 340 hagleskudd, en del 222 skudd samt kikkert. er det noen som har erfaring med sabatti kombivåpen? og er det en OK pris?

 

 

Setter pris på alle seriøse meninger og svar :D

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som en veldig god pris! Personlig har jeg ingen erfaring med sabatti kombi, men jeg har sabatti hagle og rifle og er veldig godt førnøyd. Sabatti har livstidsgaranti på deler :D Hvordan kikkert følger med?

Er litt redd for å tråkke noen på tærne, men med mindre det haster veldig med ny børse så ville jeg ha kikket etter noe tilsvarende men i kaliber 12......kun min mening

Link to comment
Share on other sites

Ingen egen erfaring med Sabatti, men har en Antonio Zoli i samme kaliber, og den er jeg veldig glad i. Utmerket gevær opp til rådyr, eneste jeg savner noen ganger er ett ekstra hagleløp. Men drilling ligger noen år frem i tid, så inntil videre er dette mitt favorittvåpen. Prisen syntes jeg virker veldig kurant, uten at jeg har sjekket hva en tilsvarende Sabatti vanligvis selges for.

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som en veldig god pris! Personlig har jeg ingen erfaring med sabatti kombi, men jeg har sabatti hagle og rifle og er veldig godt førnøyd. Sabatti har livstidsgaranti på deler :D Hvordan kikkert følger med?

Er litt redd for å tråkke noen på tærne, men med mindre det haster veldig med ny børse så ville jeg ha kikket etter noe tilsvarende men i kaliber 12......kun min mening

 

Er det noen spesiell grunn til at du vill kjøpt en kaliber 12?

Link to comment
Share on other sites

Har en jeg men i 22Hornet, god som gull til småviltjakt, Cal 20 i hagla, er som snus, og kassa er så smekker, at du kan gå med den i handa hele dagen :D

Godt går riflepipa oxo, så rype, hare og gås lever farlig ut til 140-150 meter :mrgreen:

 

Les denna tråden, til øyet blir stort og vått

 

http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=49&t=4436&p=414060&hilit=sabatti+22+hornet#p414060

 

Inge

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...