Jump to content

Noen med kjennskap til Weatherby SA-08?


East Clintwood

Recommended Posts

Hei!

Jeg kjøpte en Weatherby SA-08 i sommer.

Den har fungert upåklagelig. Veksler alt av ammo jeg har prøvd i den (alt ifra leirdue til magnum ammo).

Ikke vekslet feil en eneste gang, gått omtrent 400 skudd nå.

 

Ingen ting spesielt å utsette på denne så langt!

Link to comment
Share on other sites

Kjøfte meg en slik weatherby SA-08,for et par mnd.siden på XXL,måtte ut med snaut6 lapper,litt i meste laget spør du meg,4000,- hadde vært nok for en legohagle,har ikke fått testet den ordentlig enda har bare skutt med den en 6-7 ganger,det blir lett riper i overflatebehandlinga på stålet og èn hylse kom i klem i utkasterluka ÈN gang av de 50 skudda jeg har brukt med den,uten at det trenger å ha noen betydning,det var ett av de siste skudda.Jeg har jo ikke fått testet ut alle chokene enda så jeg er fremdeles på forskningsstadiet for meg så blir dette en brukshagle som skal få kjørt seg både til havs,skogs og til fjells,slug tar den også med videste choke selvfølgelig,så jeg skal ha det mye moro med denne,da er det jo greit at det ikke er en hagle til 30lapper som blir utslitt:-)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei! Det jeg lurte på er om dette er en helt ok haggle. Vet det er en billig haggle og er det jeg er ute etter. Da jeg er int i å prøve en halv auto på diverse jaktformer.

Så det jeg rett og slett lurer på er om noen har prøvd denne og har noen erfaringer å komme med?

 

Og vill ha meg frabedt tullete komentarer om billige våpen da dette blir en test før jeg Evt vurderer å kjøpe meg en dyrere halv auto

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...