Jump to content

Kombi .22 NSF/NFPS?


Fagerstad

Recommended Posts

Eg slit litt med å finne akkurat DEN pistolen eg har bruk for. Tanken er at den skal kunne brukast til vanleg feltskyting og til sivpist. 5. Og den skal også vere til koseplinking. Nokre krav er: 10 skots magasin, mulegheit for montering av optikk, 6" løp, muleg å montere demparog må vere muleg å få til eit ok avtrekk.

Og så må den sjå sånn passe ut i måneskinn...

 

Eg har vurdert ruger mkIII-22/45, men den som freistar mest (Hunter) har for langt løp og kapping av fluta løp er vel ikkje heilt praktisk. Beretta 87 kan passe litt, men er i smule tvil om å få dempar på den. Buck Mark har eg aldri likt... Nokon som har tips...?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en S&W 22A som blir mye brukt. Ferdig med weaverskinne og muligheten til å ha flere løp er tilstedet. Litt vanskelig avtrekk uten justering trekker litt ned, men har skutt serier opp mot 48-49 med den.

Firkantet løp vanskeliggjør lyddempermontering, men det er løst ved å gjenge opp innvendig og bruke en overgang.

Har hatt veldig få feil med den, mange hundre skudd uten puss.

Vanskelig å få en perfekt pistol for mange oppgaver, så lykke til med oppgaven :lol:

Link to comment
Share on other sites

High Standard er lite freistande. Vi har eit par i klubben, men vi har sendt iallfall ein av dei til destruksjon. Russisk er heller ikkje tingen. Eg er ikkje opptatt av pris, men funksjon. S&W hadde eg ikkje tenkt på. Tenker alltid revolver, men skal sjekke sidene deira.

Link to comment
Share on other sites

hvorfor spørre, når du har svaret :wink:

Ruger mk2 (eller 3) /45... med 4 eller 5" løp, bajonettfeste for demper osv... (fins greit med skinner også)

 

(selv om jeg nok vil hevde at du nok mest sannsynlig må ha 2 .22 pistoler til alle de oppgavene)

Link to comment
Share on other sites

Eg har sjølvsagt fleire Hassel :lol: Men etter litt tenking så heller eg mot Beretta 87. Men eg er usikker på avtrekksvekta på den. Den skal vere "lett" ifølge Beretta og da begynner eg jo å lure på om den vil klare NSF-kravet og om den er justerbar.

Link to comment
Share on other sites

Eg har sjølvsagt fleire Hassel :lol: Men etter litt tenking så heller eg mot Beretta 87. Men eg er usikker på avtrekksvekta på den. Den skal vere "lett" ifølge Beretta og da begynner eg jo å lure på om den vil klare NSF-kravet og om den er justerbar.

 

Tenker egentlig i samme baner som deg (som så ofte før 8) ) Vurderer å droppe ruger MK2'n (Med alt tilbehøret...) Og gå får en Beretta 87 target og en 87 Cheeta for å dekke .22 programmene.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...