Jump to content

Justere stokken på en Beretta 686 SP


Kokken76

Recommended Posts

Har en Beretta 686 SP som jeg kjøpte brukt for litt over ett år siden etter veldig gode råd fradere her på kammeret(nok en gang takk for det)

 

Ettersom den ble kjøpt brukt er det jo ikke alle "målene" som passer ved stokken for å si det sånn.

Haglen passer meg på nesten alle mulige måter bortsettfra at jeg ikke kommer langt nokk ned med kinnet for å si det sånn.

Altså jeg ser hele skinna om det forklarer det bedre.

 

Det jeg derfor lurer på er om det er noe jeg kan gjøre, om det finnes noen avstandstykker eller hva man skal kalle det man kan montere mellom stokken og låsekassa eller lignenede, eller om dette er noe enn må inn til børsemaker med...

 

Sikkert veldig kronglete og dårlig forklart men er kokk og ikke børsemaker ;-)

 

Kokken76

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jeg heller ingenting om kokken sine fysiske forutsetninger, men hadde samme problem selv med en Beretta. Trodde jeg da..

 

For da jeg kom meg på banen og fikk lært en mer aggresiv skytestilling, er kolben perfekt. I begynnelsen sto jeg litt mye rett opp og halsen ble veldig lang. Ved å få hodet mer fram, stemte alt igjen!

Link to comment
Share on other sites

Takker så mye for alle svarene og beklager så mye at det tok noe tid før jeg svarte selv på denne. men sånn er det å jobbe i min bransje.

 

Jeg har på ingen måte lang hals. Er vel mere bygd som Atle Antonsen. Det vil si uten hals.

 

Og etter å ha lest det dere skriver her er vel konklusjonen at jeg nok må komme meg på skytebanen å få litt mere opplæring i skytestilling før jeg eventuelt prøver noe annet.

 

Så takk nok en gang for gode rås :-)

 

Kokken 76

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...