Jump to content

Noen som har reist med Viking-Safari til Sør-Afrika?


Mauser-Kær`n

Recommended Posts

Er det noen her inne som har reist med Viking-Safari til Deres destinasjon i Sør-Afrika? Har søkt etter info men finner ikke så mye om dem, de er medlem av RGF. Virker seriøse synes jeg, snakket med noen som representerte de på Jakt og Fiske dagene på Elverum i sommer. De er selv eiere av jaktområdet og campen. Er det noen som har reist med de så tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger.. :)

Link to comment
Share on other sites

Har vært i kontakt med de. Virket seriøst nok men vi endte opp med Exotic Hunting Adventures. Noe vi ikke angrer på. Se ellers vår tråd fra Kimberly.

 

Sønnen til dama var med oss og for han betalte vi vanlig flybillettpris og kun 500,-(for hele uka) :shock: for opphold,mat med div. Eget rom fikk han også.

Link to comment
Share on other sites

Har vært i kontakt med de. Virket seriøst nok men vi endte opp med Exotic Hunting Adventures. Noe vi ikke angrer på. Se ellers vår tråd fra Kimberly.

 

Sønnen til dama var med oss og for han betalte vi vanlig flybillettpris og kun 500,-(for hele uka) :shock: for opphold,mat med div. Eget rom fikk han også.

 

Var jo skikkelig bra pris det da.. :)

Er forskjellig tilbud å få da tydeligvis :? , vi har vært i kontakt med Exotic vi også men da var det tilnærmet full pris for datteren til dama.. Flybilleten er jo lik omtrent uansett, men da det gjelder oppholdet er det stor variasjon på i pris.

Link to comment
Share on other sites

Var jo skikkelig bra pris det da.. :)

Er forskjellig tilbud å få da tydeligvis :? , vi har vært i kontakt med Exotic vi også men da var det tilnærmet full pris for datteren til dama..

 

Var det til å begynne med for vårs også. Da var outfitteren W-L Safaries. Vi byttet plass til C.S Safaries og da fikk vi dette tilbudet. I tillegg ble prisen redusert for jegerene og voksne ledsagere ifht det første tilbudet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

To kompiser og jeg reiste med Viking i 2001, og må si at jeg var meget skuffet. Områdene de hadde tilgang på egnet seg lite for trofejakt. Små områder, lite dyr og ikke helt proffe ph'er. Noen dager hadde vi ikke engang ph og tuslet rundt med en tracker.

Mat og opphold var godt, men dette er sekundært for min del.

 

Men jeg har forstått at dette har blitt mye bedre. En av gutta fra 2001 reiste tilbake i fjor og opplevde noe helt annet. Han skjøt flere dyr og gode trofeer med en dyktig ph. :)

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Var nede i Sør Afrika hos vermund og solvår i sept/okt i år og har bare positive tilbakemeldinger derifra !

Fikk meget flotte trofeer på Kudu , impala (gull og sølvmedalje), vortesvin og Sebra.... :D Bra med dyr og dyktige PH"er

Kommer til og reise ned dit igjen ! :wink:

 

Mvh.

Trond

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...