Jump to content

Thuru Lodge, noen med erfaringer?


Bear Claw

Recommended Posts

Thuru Lodge er en fantastisk plass, vi selger denne jakta, jeg stopper her ellers får jeg Fulmen på nakken. Du skjønner sensuren ligger som ett blyteppe over forumet, særlig hvis man stikker ut nesa og vil tilby noe.

 

Mulig at han ikke har økonomi til en slik tur, og da skal for pokker meg ingen annen få lov til å si at dem har det og tilbyr jaktdeltagelse. det er i beste sosialdemokratiske ånd.

Link to comment
Share on other sites

1. Vi har vanligvis akseptert svar på direkte spørsmål så lenge en holder seg litt i skinnet. Du KAN svare som jeger og ikke som selger, eller hva? Og du HAR mulighet til å sende tilbud på PM, evt å linke til en annonse på salgssidene.

 

2. Ha baller til å ta konflikter med meg direkte fremfor disse patetiske forsøkene på baksnakking.

Link to comment
Share on other sites

1. Vi har vanligvis akseptert svar på direkte spørsmål så lenge en holder seg litt i skinnet. Du KAN svare som jeger og ikke som selger, eller hva? Og du HAR mulighet til å sende tilbud på PM, evt å linke til en annonse på salgssidene.

 

2. Ha baller til å ta konflikter med meg direkte fremfor disse patetiske forsøkene på baksnakking.

 

Ser det som dødfødt og diskutere dette med deg her, du kan jo ringe meg, jeg har telefonen på profilen min

 

Nå synes jeg moderatoren ikke skal være den som ødelegger en tråd om et flott jaktområde

 

Men som sagt, Thuru Lodge er en fantastisk plass mht vilttetthet, jaktetikken, lodgen er 10 stjerners,

Med en en meget dyktig stab, anbefales på det varmeste

Link to comment
Share on other sites

:shock: 10 stjerners lodge???? dette må du forklare !!villreinjeger ?i den siviliserte verden er 6 stjerner max av hva som kan gies og med risiko for å bli upopulær jeg støtter faktisk fulmen her tiltross for det jeg driver med selv!! 8) usaklige diskusjoner og skittkasting bør foregå på privat pm og ikke på forumet ! :oops:
Link to comment
Share on other sites

:D:D:D

Det er vel en utrykksform, fordi denne lodgen er mye mer en hva man kan drømme om. derfor 10 stjerner som ett utrykk på noe særdeles bra. Om det er 5 eller 6 stjerner i klassifiseringen av ett sted så må dette få 6 stjerner på denne skalaen.

Alt i lodgen overgår all forventning, jakta og organiseringen rundt denne er også helt strøkent i ett område med ett utrolig dyreliv, helt enkelt topp. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...