Jump to content

Hund på åte.


galaxy

Recommended Posts

Mener å huske at en ligende problemstilling ble nevnt i en tråd for et år eller to siden. Der ble det oppfordret til å smøre inn hunden med lake fra et spann rakfisk - ufarlig for hunden, men eieren blir kanskje flinkere til å holde kontroll på bikkja så den ikke skal komme hjem å lukte slik flere ganger.

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, dette minner om en opplevelse jeg hadde for noen år siden. :lol: Er vorster sto på åtet og gaflet i seg et trafikkpåkjørt rådyr jeg hadde hogd i småbiter. Rådyret hadde ligget ute en stund, så det luktet fordervet. Ettersom hundeeiger vet hvem jeg er ringte han meg rimelig sint/fortvilet utpå kvelden når bikkja hadde spydd råttent rådyr inne. Vondt hadde bikkja det vist også i følge eier, av alt det fordervede kjøttet den hadde trykket i seg.

Det ble med den ene gangen, eier lærte noe av den hendelsen :twisted:

Link to comment
Share on other sites

har pratet med eieren nå.... hun er ikke lysten på og ha den i bånd.. da den har gått løs i snart 12 år...

 

siden vi begynnte og jakte rev der har hunden gått opp nesten tjue kilo...

 

skal ut nå og lage ett lite gjerde som den ikke kommer inn med reven fint smetter igjennom... så får vi håpe den går lei og ikke gidder mer

Link to comment
Share on other sites

katt har vi hatt på åtet lenge... bare trivelig tidsfordriv og se på... og hva lokker vel bedre enn en levende katt...

skyte bikkja er ikke noe tema.. har laget en artig sak i dag som jeg håper fungerer... gjerdet inn åtet og ute hund... men så store sprekker att reven fint kommer inn 2010-10-26190010.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...