Jump to content

Demontering av åpne sikter på Brno Cz 452


harkjel

Recommended Posts

  • 2 months later...

Låner denne tråden litt... Kjøpte meg akkurat en 1980 Brno 2. Denne har selvsagt åpne sikter. Er det mulig å få fjernet baksiktet på denne? Ser metodene som er nevnt her, men den funker ikke (så vidt jeg kan se). Fant et illustrasjonsbilde av hvordan siktet mitt ser ut. Tok av stokken, men klarte allikvel ikke å se hvordan dette evt. kan tas av.

 

brno2b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Låner denne tråden litt.

 

Er det mulig å få tak i bakre del på de åpne siktene? Kjøpte en CZ452 fra et dødsbo for et par år siden, og der var disse tatt vekk til fordel for montering av kikkertsikte.

....skulle fått tak i denne delen.

 

 

Noen som vet om dette er noe en amatør med ti tommeltotter klarer å montere selv?

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å få tak i bakre del på de åpne siktene? Kjøpte en CZ452 fra et dødsbo for et par år siden, og der var disse tatt vekk til fordel for montering av kikkertsikte.

....skulle fått tak i denne delen.

Og hvis ikke Alm har det, prøv Søilen - de har mye deler på lager til det meste.

Hjelper ikke det helle, ring Schou

 

Noen som vet om dette er noe en amatør med ti tommeltotter klarer å montere selv?

Klarer du ikke den jobben har du flere enn ti tommeltotter, alle venstre (forutsatt at du er høyrehendt) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...