Jump to content

Praktisk skyting i Telemark


morten0

Recommended Posts

Heisann.

 

Lurte på om det er noen fra Telemark her inne som driver med praktisk skyting. Har vurdert litt om jeg skal begynne med praktisk siden det ser interessant ut. Men jeg kjenner ingen som driver med det og det er heller ingen klubb her akkurat som jeg bor. Føler derfor at det er litt stort skritt å ta.

 

Ser på NFPS sin side at det er tre klubber registrert i Telemark.

-Notodden Pistolklubb

-Skien Sportsskyttere

-Vestmar Praktiske Skytelag

 

Det er de to øverste som ligger nærmest mitt hjemsted. Er det noen som er medlemmer i en av disse klubbene eller har noe kjennskap til de? Noen anbefalinger eller tips å komme med?

Har sett litt på hjemmesidene dems også, så jeg kan selvsagt sende en mail til dem og forhøre meg litt, men tenkte at jeg ville høre litt hva dere mente her inne.

 

Takker for alle innspill.

Vennlig hilsen

Morten

Link to comment
Share on other sites

Av de to øverste er det kun Notodden som har aktivitet. Den mest aktive klubben i Telemark er nok Veps, som du har nederst på lista. Hvor i Telemark bor du?

 

 

Takk for svar.

 

Slik jeg bor så er det nok fordelaktig for min del å kjøre til Notodden eller Skien, både pga avstand og også andre grunner.

 

Skien Sportsskyttere er definitivt en mulighet. Har vært litt på hjemmesiden dems og tatt en kikk også.

Link to comment
Share on other sites

Dæven.... Sist jeg skulle bytte klubb var SSS et meget aktuell klubb, men pga særdeles store problemer med og få konkrete svar på innmeldingsmulighetene, og at jeg ble fortalt at klubben kun var en "papirklubb", ble en annen klubb valgt. Men det er særdeles bra at klubben er aktiv og med fin hjemmeside. Jeg trekker tilbake det jeg sa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...