Jump to content

Diameter på a-tec dempar til 9mm?


villmannen

Recommended Posts

Hvordan er lyddempingen og funksjonssikkerheten?

 

Hvilken pistol har du den på? Erfaringer?

 

 

Pr idag hospiterer den på en Glock17. Funksjoneringen er 100% og dempingen en del hakk bedre enn tilsvarende produkter fra sveits.. ;)

 

Den eneste pistolen jeg har hatt litt trøbbel med å få til å funke med demperen på var en Glock26, måtte ta av et par moduler.

 

Den er testet på G17/19/26 samt en gammel P38, CZ75 og 9mm 1911.

Link to comment
Share on other sites

Den ligger litt over en dempet 22lr, men det er definitivt den stilleste 9mm demperen jeg har testet.

 

Det er desverre vanskelig å få til "hollywood" effekten, men man skal ikke gå mange meterene vekk før man ikke oppfatter at det er skyting som pågår.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Man må ha høye siker til Glocken hvis man ønsker å sikte over. Først kjøpte jeg Ameriglo suppressor sights til den, dette er faste sikter som er veldig høye designa til demperbruk, men høyden på treffpunktet i forhold til siktet var helt feil for meg, så jeg kjøpte Meprolight adjustable. Dette settet er nesten like høyt og går fint over demperen.

Nå bruker jeg baksiktet til Mepro og forsiktet til Ameriglo, kan anbefale denne comboen siden forsiktet til Ameriglo er mye smalere og presist, noe jeg liker.

 

Hmm, skulle laga en tråd om demperen og lasta opp noen av filmene jeg har tatt opp. Må se om jeg får fingeren ut..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...