Jump to content

Erfaringer med Staffordshire Synthetic Stocks?


Vinglepetter

Recommended Posts

(Må bare nevnes at jeg er ny på forumet og om formuleringen ikke er helt på topp så må jeg bare unnskylde dette.)

 

Heisann, har lenge siklet på en MR1 stokk fra SSS til min cz452 standard, grunnet den elendige stokken som sitter på denne ifh til kikkert. Men da lurer jeg på om det er noen som har handlet fra de før, samt om noen har en MR1 stokk å hva de synes om denne?

Har e-mailet litt med en av kundebehandlerne og han virket forsåvidt grei, tror han kom til £350 for en stokk ferdig levert, noe som skulle tilsvare ca 3500 fjelldollar, men dette er vel noe jeg er villig til å betale for å få en god stokk til salongen min, da den trossalt blir mest brukt pga billig ammo. :)

 

- Petter.

Link to comment
Share on other sites

Regner med det er momsen Flashman kommenterer. Må finne ut om den prisen er inkl britisk moms, riktig nok er vel den bare 14,5 % om dagen (om de ikke har fjernet finanskrisemomsen de innførte). Denne kan da evt fjernes, og norske staten legger på 25 %, samt 200 kr i fortolligsgebyr.

 

Sånn rent økonomisk sett kommer du nokså jevnt ut med en KKC stokk til 5000 kr, men vet jo ikke om den faller i smak.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dere har et poeng, vis det er sånn at den britiske momsen ikke er plusset på så kommer hele greia på 4800, å da kan jeg jo liksågodt gå for en kkc stokk og få denne levert tidligere enn SSS stokken. Men lurer på en ting da, blir det noen spesiell vektforskjell på stokkene, antar at kkc stokken får cz452en til å se litt mer voksen ut, da dette er noe jeg er ute etter.

(Har forsåvidt tenkt å bestille meg en kkc stokk til m695'en og, så kanskje det er greit å ha samme stokk på "treningsbørsja", selv om forandring fryder :P )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...