Jump to content

Griptape, hvor får jeg tak i det ??


martinJ

Recommended Posts

Da det er tilsynelatende vanskelig å få tak i stokk til min Tikka LSA55 gjorde jeg den halvkloke beslutningen med et oppussingsprosjekt på den gamle, ti tommeltotter ved trearbeide og kronisk dårlig tålmodighet har gjort at den gamle stokken nå er lakkert sort, pussinga har redusert nettskjæringa til svake spor, og jeg har ikke tålmodighet eller evner til å lage ny nettskjæring selv, så jeg tenkte å overlappe den gamle med sånn "griptape".

Er det noen her inne som vet hvor jeg får tak i noe sånnt? helst noe som sitter veldig godt, ser det er noe lignende i enkelte trappeoppganger rundt om kring, og denne må jo sitte temmelig greit :D .

Blir glad for alle råd, og håper jeg snart kan sette en sluttstrek for mitt første og siste stokkpussingsprosjekt (ble ikke helt det jeg håpa på).

 

Martin

Link to comment
Share on other sites

Hei jeg har tidligere lagd en handsvell av antisklitape i fra Biltema brukte flere lag teip og varme for å forme den til, denne ble meget bra men etter noen runder på et stort stevne så var jeg så sår i hånden at jeg måtte fjerne denne :lol:

Løsningen ble løse handswell i myk gummi som ble bestilt i fra Midway http://www.midwaynorge.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=111525

 

111525.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...