Jump to content

Warne Maxima, mangler rekyl klossene?


Vizla

Recommended Posts

Fikk fatt i et par Warne Maxima QD, men viste seg at de manglet rekyl luggene, dvs den løse metallstolpen som sitter på tvers og skal fylle sporet på skinna.

 

Siden jeg nok må lage disse selv, er det noen som har mål på disse, evt tips om hvor jeg kan få tak nye :?:

Link to comment
Share on other sites

Har sånne montasjer sjøl, og vet åssen de "metall" klossene er, og mener de er skrå skjært i ene enden mott en sett skrue og tverr i andre enden, så det er litt arbeid å få det til tror jeg. Skal en regne tiden det tar å lage nye, så tror jeg det lønner seg å kjøpe nye montasjer eller høre hos en forhandler om det er råd å kjøpe bare nye kosser. Siden det er montasjer på en kikkert må det være nokså nøyaktig.

Link to comment
Share on other sites

 

Riktig :D Disse tror jeg at jeg skal få til å lage ja. Det beste har vært om jeg hadde eksakte mål, men tror jeg skal klre å skalere målene ut fra bildet, siden jeg vet hvor dyp hakket er på motsatt side av sett-skruen. Joggen, jeg er sykemeldt for tia og har et haaaaav av for mye tid og rastløshet, så det blir i såfall et velkomment prosjekt, selv om originale ville fortrekkes :wink:

Link to comment
Share on other sites

En kar ved navn Luske her inne, har sendt meg nye klakker. Ikke nok med det, så nekter han å ta imot betaling fra meg :!: Når en opplever slik så får en trua på menneskerasen :D

 

Takk til dere andre også, som ikke akkurat la dere på latsia i denne tråden :D

 

Ha en god jakt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...